Section outline

    • На цьому курсі студенти кафедри ІГ, що проходять дипломне проєктування та готують магістерські роботи, мають змогу отримати необхідне методичне забезпечення, а саме:

      1. Графік проведення захистів.
      2. Графік перевірок виконання робіт.
      3. Методичні вказівки по виконанню роботи.
      4. Шаблони необхідних бланків та сторінок.
      5. Вимоги до оформлення роботи.

    • Підсумкова перевірка бакалаврських робіт відбудеться 07.06.2024 (100%).

      Для перевірки необхідно надіслати як відповідь на це завдання 100% роботи. Робота повинна мати цілісний вигляд та має включати всі компоненти: титулки (дві), завдання, текст та графіка (нагадую, інструкції щодо титулок та завдання — у завданні "Перевірка 10% роботи").

      Обов'язково керуйтеся інструкціями у Паспорті на випускну роботу бакалавра, зокрема щодо:

      • обов'язкових компонентів та реквізитів роботи
      • порядку представлення елементів роботи у зданому файлі
      • технічних вимог щодо оформлення тексту

      Підготувати усну доповідь та презентацію роботи на 5-7 хвилин. Презентацію у форматі PowerPoint (.pptx або .ppt) також здати у це завдання разом із іншими матеріалами.

      Одночасно необхідно продублювати усі вищезазначені матеріали на email своєму керівникові (email адреси керівників за посиланням).

      Рецензуватися роботи будуть за матеріалами, зданими на освітній сайт у цьому завданні. Несвоєчасна здача роботи ставить під загрозу рецензування і захист.

      Перевірка на плагіат

      Для перевірки на плагіат необхідно надіслати роботу у файлі Word (розширення .docx або .doc) на адресу ig_plagiat@i.ua до 07.06.2024   13:00.

      Передзахист

      Передзахист бакалаврських робіт відбудеться  12.06.2024 об 11:00 онлайн.

      Обов'язково завчасно підготуйте та протестуйте технічне забезпечення Вашої присутності:

      • забезпечте стабільне з'єднання достатньої швидкості з інтернетом на час передзахисту
      • перевірте роботу Ваших пристроїв
      • перевірте справність камери, мікрофону та динаміків/навушників
      • перевірте, щоб у Вас був встановлений додаток Microsoft Teams
      • перевірте, щоб Microsoft Teams запускався та "бачив" Ваші камеру, мікрофон та динаміки/навушники (пройдіть усі перевірки у налаштуваннях додатку)
      • за можливості, забезпечте резервну можливість приєднання

    • Шановні майбутні бакалаври та їх керівники!

      Нагадую про перевірку 80% бакалаврської роботи, яка відбудеться 25.05.2024.

      Для перевірки необхідно надіслати як відповідь на це завдання та одночасно своєму керівникові три розділи роботи з графікою, обов'язково разом із титульними листами та завданням (заповненими відповідно до інструкцій у завданні "Перевірка 10% роботи" та узгодженими з керівником).

      Уважно підготуватися до перевірки на антиплагіат (!) і до рецензування.

      Для того, щоб мати можливість відправляти відповідь на це завдання, необхідно зареєструватися на курс "Для дипломного проектування (ІГ)". Для цього треба перейти за посиланням і ввести пароль "бакалавр24".

      Інформація про студентів, що пропустять дану та попередні перевірки, поступить в деканат для підготовки наказу про недопуск до захисту та відрахування, як студентів, що втратили зв'язок з університетом.

    • Шановні майбутні бакалаври!

      Нагадую про перевірку 50% бакалаврської роботи, яка відбудеться 30.04.2024.

      Для перевірки необхідно надіслати як відповідь на це завдання та одночасно своєму керівникові два розділи роботи з графікою, обов'язково разом із титульними листами та завданням (заповненими відповідно до інструкцій у завданні "Перевірка 10% роботи" та узгодженими з керівником).

      Для того, щоб мати можливість відправляти відповідь на це завдання, необхідно зареєструватися на курс "Для дипломного проектування (ІГ)". Для цього треба перейти за посиланням і ввести пароль "бакалавр24".

      Загальний графік перевірок:

      10% - 23.03.2024;

      50% - 30.04.2024;

      80% - 25.05.2024;

      100% (передзахист, перевірка на плагіат) - 07.06.2024.

    • Перша перевірка роботи (процентовка) відбудеться 23.03.2024 (10%).

      Для перевірки необхідно надіслати як відповідь на це завдання заповнені форми завдання та титульних аркушів роботи (бланки є за посиланнями у форматах Word та PDF), а також вихідні матеріали до дипломного проектування.

      Погодження завдання обов'язково підтвердити наступними фразами під завданням: "Підпис керівника підтверджую"; "Підпис студента підтверджую". (вимушений виняток на час воєнного стану)

      Тема на титульних сторінках та у завданні повинна точно відповідати темі, закріпленій Наказом ректора КНУБА. Проект наказу про закріплення тем бакалаврських робіт за 2024 рік буде надіслано незабаром.

      Для того, щоб мати можливість відправляти відповідь на це завдання, необхідно зареєструватися на курс "Для дипломного проектування (ІГ)". Для цього треба перейти за посиланням і ввести пароль "бакалавр24".

    • Шановні майбутні бакалаври!

      У зв'язку з воєнним станом, прошу обирати теми бакалаврських робіт (орієнтовний список тем тут; або оберіть власну нову тему разом із керівником), далі обирати своїх керівників і писати їм на емейл з проханням бути вашим керівником (список адрес керівників тут). Отримавши згоду, писати тему роботи українською та англійською мовами у заяві на ім'я зав. кафедри Дем'яненко Р.А. (орієнтовна форма заяви тут).

      Керівництво обов'язково підтвердити словами "Згоду керівника отримав".

      Скан заяви відправити як відповідь на це завдання до 29.02.2024 р.
      Одночасно цей же скан заяви направити також на емейл Лапицькому І.В. (lapytskyi.iv@knuba.edu.ua) та Шудрі Н.С. (shudra.ns@knuba.edu.ua).

      Для полегшення вашого звернення до викладачів нашої кафедри, пропоную приблизний текст прохання до викладача:

      Шановний __________________ , Я студент ___{прізвище, ім'я, по батькові}___ групи _______________________ обрав тему бакалаврської роботи __{назва теми}___. Незважаючи на труднощі воєнного стану, хочу сумлінно працювати над цією темою і вчасно вийти на захист. Прошу Вас дати згоду бути моїм керівником.

      Для того, щоб мати можливість відправляти відповідь на це завдання, необхідно зареєструватися на курс "Для дипломного проектування (ІГ)". Для цього треба перейти за посиланням і ввести пароль "бакалавр24".

    • Шановні студенти!

      Необхідно привести свої заповнені бланки титульних сторінок і завдання у відповідність до підписаного наказу ректора КНУБА (нагадую, інструкції щодо титулок та завдання — у завданні "Перевірка 10% роботи").

      У завданні повинні бути вказані номер та дата наказу, а тема на двох титульних сторінках та у завданні повинна точно відповідати темі, закріпленій наказом.

    • Методичні вказівки по виконанню роботи
      1. Загальний обсяг роботи — до 70 стор.
      2. Зміст роботи:
        • Вступ (2–3 стор.);
        • Аналіз існуючих методів і технологій (за темою роботи — до 15 стор.);
        • Виклад основного матеріалу за темою бакалаврської роботи (30 стор.);
        • Економіка, організація та техніка безпеки (до 15 стор.).
          Обов'язково кошторис на виконані роботи;
        • Висновок — 1 стор.;
        • Література — 20 джерел (сучасна, періодична, іноземною мовою).
      Примітка. Детальний зміст розділів розробляється студентом разом з керівником в завданні керівника.

    • Шаблони необхідних бланків та сторінок
    • Вимоги до оформлення роботи
      1. Стандартні бланки заповнити і обов'язково підписати.
      2. Зробити комп'ютерний набір тексту; CD з текстом і графікою підклеїти до підшитої паперової роботи.
      3. Графіку виконати окремо на А4 в 6-ти паперових примірниках для ДЕК (штамп тільки на першій сторінці).
      4. Для презентації графіку з титульним листом зберегти у PowerPoint на флешці (для проектора).
      5. Роботу надсилати в форматі текстового редактора Word або в PDF.
      6. Рецензія в роботу не підшивається

    • Шановні майбутні магістри!

      Нагадую про передзахист, який відбудеться в MS Teams 14.12.2023 о 10:00.

      Для успішного передзахисту та подальшого захисту необхідно надіслати 100% магістерської роботи до 13:00  11.12.2023 на три адреси:

      1. Для перевірки на плагіат — на email за адресою ig_plagiat@i.ua у форматі Word (.docx або .doc)
      2. Для рецензування — на освітній сайт, як відповідь на це завдання.
      3. Своєму керівникові для перевірки.

      Оформлення роботи повинно бути строго у відповідності з "Положенням про випускну атестаційну роботу".

      Підготувати презентацію у PowerPoint та доповідь на 10 хвилин для передзахисту в MS Teams (запрошення буде надіслано згодом).

      Сценарій передзахисту:

      1. Перекличка.
      2. Доцент Лапицький І.В. оголошує студента та його керівника.
      3. Доцент Адаменко О.В. оголошує результат перевірки на антиплагіат.
      4. Студент вмикає камеру та робить доповідь.
      5. Питання та обговорення.
      6. Зав. кафедри оцінює роботу без оголошення.
      7. Вказівки та побажання.

      Обов'язково завчасно підготуйте та протестуйте технічне забезпечення Вашої присутності:
      • забезпечте стабільне з'єднання достатньої швидкості з інтернетом на час передзахисту
      • перевірте роботу Ваших пристроїв
      • перевірте справність камери, мікрофону та динаміків/навушників
      • перевірте, щоб у Вас був встановлений додаток Microsoft Teams
      • перевірте, щоб Microsoft Teams запускався та "бачив" Ваші камеру, мікрофон та динаміки/навушники (пройдіть усі перевірки у налаштуваннях додатку)
      • за можливості, забезпечте резервну можливість приєднання

      Пароль для зарахування на курс — магістр2023

    • До уваги майбутніх магістрів 2023 року!

      Третя перевірка (процентовка) 80% магістерської роботи відбудеться 30.11.2023. Для неї треба надіслати на освітній сайт в курсі "Для дипломного проектування ІГ" 80% роботи із графікою та ОБОВ'ЯЗКОВО ПРИКРІПИТИ ЗАВДАННЯ із позначкою про згоду керівника, а також титульні листи за встановленими формами (завдання та титулки з усіма необхідними підписами). Одночасно копію цих матеріалів необхідно надіслати своєму керівнику.

      Підготувати роботи до перевірки на плагіат 07.12.2023 р.

      Повторне ігнорування перевірок — загроза відрахування.

      Для того, щоб здати роботу, вам доведеться:
      1. Увійти на освітній сайт через обліковий запис Microsoft365.
      2. Записатися на цей курс (Для дипломного проектування (ІГ)). Запис на курс за посиланням. Пароль для запису на курс — магістр2023
    • Шановні майбутні магістри!

      Нагадую про чергову перевірку 40% робіт 18.11.2023.

      Для перевірки треба надіслати як відповідь на це завдання половину роботи (можна без графічних матеріалів) на освітній сайт, обов'язково з титульними листами і підписаним завданням (відповідно паспорту і положенню про випускну атестаційну роботу). Копію обов'язково надіслати керівникові. 

      При повторній відсутності матеріалів перевірки інформація надходить в деканат, що загрожує недопуском до захисту.

      ГРАФІК ПЕРЕВІРОК:

      10% - 07.11.2023

      40% - 18.11.2023

      80% - 30.11.2023

      100% та перевірка на плагіат- 07.12.2023 

      Про дату передзахисту буде повідомлено окремо.

    • До уваги майбутніх магістрів!

      Перша перевірка роботи (процентовка) відбудеться 07.11.2023 (10%).

      Разом із керівником Ви повинні скласти "Завдання на магістерську роботу", бланк якого є у цьому курсі у файлі з положенням, а також окремо у файлі Word. Цей заповнений бланк Ви маєте здати як відповідь на це завдання.

      Погодження завдання обов'язково підтвердити наступними фразами під завданням: "Підпис керівника підтверджую"; "Підпис студента підтверджую". (вимушений виняток на час воєнного стану)

      Успіхів!

      Для того, щоб здати роботу, вам доведеться:
      1. Зареєструватися на цьому сайті, якщо Ви ще цього не зробили (оберіть посилання Вхід у правому верхньому кутку сторінки, оберіть логін та пароль та введіть їх у форму авторизації).
      2. Записатися на цей курс (Для дипломного проектування (ІГ)). Запис на курс за посиланням. Пароль для запису на курс — магістр2023
    • Методичні вказівки по виконанню роботи
    • Вимоги до оформлення роботи
      1. Стандартні бланки заповнити і обов'язково підписати.
      2. Зробити комп'ютерний набір тексту; CD з текстом і графікою підклеїти до підшитої паперової роботи.
      3. Графіку виконати окремо на А4 в 6-ти паперових примірниках для ДЕК (штамп тільки на першій сторінці).
      4. Для презентації графіку з титульним листом зберегти у PowerPoint на флешці (для проектора).
      5. Роботу надсилати в форматі текстового редактора Word або в PDF.