Тема 11. Замкнені системи стабілізації з двигунами постійного струму
Тема 11. Замкнені системи стабілізації з двигунами постійного струму
Електропривід ТП-Д, керований
двоконтурною СПР. Формування статичних СПР. Розрахунок контурів струму і
швидкості. Одноразово інтегрувальна система. Визначення параметрів регуляторів.
Статична точність і діапазон регулювання. Формування пуско-гальмівних
характеристик. Задавачі інтенсивності. Двоконтурні астатичні СПР. Вибір типу і
розрахунок параметрів регуляторів за умови «симетричного оптимуму». Динамічні і
статичні характеристики. Системи двозонного регулювання координат системи
електропривода ТП-Д. Розрахунок параметрів і вибір типу регуляторів струму
збудження і ЕРС. Системи з зовнішнім зворотним зв’язком за напругою двигуна.
Статичні і динамічні характеристики. Системи з регулюванням швидкості в другій
зоні. Призначення контурів регулювання. Характеристики. Системи, які
забезпечують реверс швидкості реверсом струму збудження двигуна. Статичні і
динамічні характеристики. Зона неперервності і шляхи зменшення цієї зони.
Підпорядковане регулювання координат електропривода за системою Г-Д з
тиристорними збудниками електричних машин. Вибір кількості контурів
регулювання. Розрахунок параметрів регуляторів. Використання зовнішніх
зворотних зв’язків за напругою. Системи з паралельним регулюванням координат.
Вибір типу регуляторів і розрахунок їх параметрів. Статичні і динамічні
характеристики. Системи електроприводів з широтно-імпульсними перетворювачами.
(ШІП). Застосування зворотних зв’язків за вихідними координатами і принципами
побудови ШІП-ДПС. Динамічні і статичні характеристики. Комбіновані системи
стабілізації вихідних координат.