Мета курсу
Метою вивчення дисципліни є формування знань з основних теоретичних положень інженерної геодезії та знань про сучасні геодезичні прилади і методи виконання інженерно-геодезичних робіт в об’ємі, необхідному для вишукувань, проектування, експлуатації та утримання інженерних споруд і будівель у будівництві та цивільній інженерії.
 
  | 
   шифр 
   | 
  
     
   | 
  
   Форма навчання:                             денна 
   | 
  
   Форма контролю 
   | 
  
   Семестр 
   | 
  
   Відмітка про погодження заступником декана факультету 
   | 
 
 
  | 
   Назва спеціальності, освітньої програми 
   | 
  
   Кредитів на сем. 
   | 
  
   Обсяг годин 
   | 
  
   Кількість індивідуальних робіт 
   | 
 
 
  | 
   Всього 
   | 
  
   аудиторних 
   | 
  
   Сам. 
  роб. 
   | 
 
 
  | 
   Разом 
   | 
  
   у тому числі 
   | 
 
 
  | 
   Л 
   | 
  
   Лр 
   | 
  
   Пз 
   | 
  
   КП 
   | 
  
   КР 
   | 
  
   РГР 
   | 
  
   Конт. 
  роб 
   | 
 
 
  | 
   192 
   | 
  
   Будівництво та цивільна інженерія 
  ОП «Водопостачання та водовідведення» 
   | 
  
   3,5 
   | 
  
   105 
   | 
  
   46 
   | 
  
   30 
   | 
  
   16 
   | 
  
     
   | 
  
   59 
   | 
  
     
   | 
  
     
   | 
  
     
   | 
  
   2 
   | 
  
   ісп 
   | 
  
   2 
   | 
  
     
   | 
 
 
  | 
   шифр 
   | 
  
     
   | 
  
   Форма навчання:                         
  заочна  
   | 
  
   Форма контролю 
   | 
  
   Семестр 
   | 
  
   Відмітка про погодження заступником декана факультету 
   | 
 
 
  | 
   Назва спеціальності, освітньої програми 
   | 
  
   Кредитів на сем. 
   | 
  
   Обсяг годин 
   | 
  
   Кількість індивідуальних робіт 
   | 
 
 
  | 
   Всього 
   | 
  
   аудиторних 
   | 
  
   Сам. 
  роб. 
   | 
 
 
  | 
   Разом 
   | 
  
   у тому числі 
   | 
 
 
  | 
   Л 
   | 
  
   Лр 
   | 
  
   Пз 
   | 
  
   КП 
   | 
  
   КР 
   | 
  
   РГР 
   | 
  
   Конт. 
  роб 
   | 
 
 
  | 
   192 
   | 
  
   Будівництво та цивільна інженерія 
  ОП «Водопостачання та водовідведення» 
   | 
  
   3,5 
   | 
  
   105 
   | 
  
   26 
   | 
  
   10 
   | 
  
   16 
   | 
  
     
   | 
  
   79 
   | 
  
     
   | 
  
     
   | 
  
     
   | 
  
   2 
   | 
  
   ісп 
   | 
  
   2 
   | 
  
     
   |