Section outline

  • Спеціальність

    Семестр

    Модулів Кредитів 

    Лекцій

    Консульт. 

    Лаб.

    Практ.

    РГР 

    Самост.

    Підсумк. контроль

    архітектура 

     3

    14

    0

    10

     10

    20

    залік - 2

     

     

      

     

     

     

     

     

     

     


    • Вихідні дані для індивідуальних завдань на карті

      Працювати треба в особистій методичці «Задачі з інженерної геодезії та деякі приклади їх розв'язання» олівцем, як в робочому зошиті. Результати сканувати (або чітко та контрастно фотографувати) та надсилати на освітній сайт (відповідно до завдань №№ 1, 2, 3, 4).

      Згори на рамці карти своєї особистої методички надписати великою цифрою свій варіант, а також своє прізвище та групу.

      Варіант для студента - річ неухильна, індивідуальна та обов'язкова, та зміні не підлягає.

      Номери варіантів розподіляються між студентами відповідно до порядкового номеру студента у списку, який зберігається у старости.

      Розподіл номерів варіантів між студентами
      Група Номер варіанту для кожного студента
      11а 100 + порядковий номер студента
      11б 140 + порядковий номер студента
      12а 200 + порядковий номер студента
      12б 240 + порядковий номер студента
      13а 300 + порядковий номер студента
      13б 340 + порядковий номер студента
      14а 400 + порядковий номер студента
      14б 440 + порядковий номер студента
      15 500 + порядковий номер студента
      16 600 + порядковий номер студента
      17 700 + порядковий номер студента
      18 800 + порядковий номер студента

      За номером особистого варіанту, повідомленим викладачем, виписати з таблиці варіантів точки A координати своєї особистої точки A та надалі за ними виконувати роботу.

      Масштаб карти — точна річ, тому індивідуальну точку A на карту треба нанести по координатам ретельно, точно (з точністю до 0.2 мм), так, щоб точка A не потрапила на горизонталь чи координатну сітку (точки обвести ручкою невеликим колом, та підписати: ⨀ A, ⨀ B). Координати точки A записати олівцем в рамку задачі № 4 методички за зразком файлів B та C (див. файли у MS Teams).

      Точка B у всіх однакова — це підніжжя ялини у верхньому лівому кутку карти. Її координати:  \begin{align*}
    X_B &= 23 \, 160 \ м
    \\
    Y_B &= 51 \, 340 \ м
    \end{align*}

      Координати точок A і B треба записати олівцем у задачу № 4 методички (приклад — у файлах B та C у MS Teams). Точки A і B олівцем з'єднати прямою лінією на карті. На цих точках будуть побудовані всі наступні особисті задачі на топографічній основі.

      Якщо студент знаходиться не в Києві та не має методички, він може акуратно роздрукувати файл з зображенням карти (за посиланням), при цьому дуже ретельно виконуючи технічні вказівки, описані у тому ж файлі. При цьому якість друку зазвичай гірша, ніж у методичці, і може зашкодити правильному виконанню завдань. При невиконанні технічних умов правильне виконання роботи неможливе!!! Далі на роздрукованій карті виконувати роботу за вказівками з освітнього сайту (завдання №№ 1,2,3,4) та лекційного курсу.

      Вказівка стосовно задачі 10

      Ретельно вивчити та надписати елементи рельєфу, як на рис. 8. Далі, перетинаючи перпендикулярно будь-яку лощину, довільно, індивідуально запроектувати будинок, утворивши таким чином лінію CD, та розв'язати задачу 10.

    • При роздрукуванні цього файлу обов'язково виконуйте всі технічні вказівки, описані у самому файлі.

      Після друку обов'язково переконайтесь, що сторона квадрата сітки координат дорівнює 10 см (± 0.1 мм).