Розмір шрифту
  • A-
  • A
  • A+
Колір сайту
  • R
  • A
  • A
  • A
Перейти до головного вмісту
Освітній сайт КНУБА
  • Головна
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎
Ви зараз зареєстровані як гість
ВХІД
Освітній сайт КНУБА
Головна
/Розгорнути все Згорнути все

ЗАВДАННЯ 2 для студентів-архітекторів I курсу

  1. Факультет геоінформаційних систем управління територіями
  2. Кафедри
  3. Кафедра інженерної геодезії
  4. Інші спеціальності (192;194;191)
  5. Основи геодезії (Арх)
  6. Загальне
  7. ЗАВДАННЯ 2 для студентів-архітекторів I курсу
Вимоги щодо завершення
Переглянути
Здайте роботу
Термін спливає: четвер, 21 березня 2024, 23:59

Чітко дотримуючись інструкції "Вихідні дані для індивідуальних завдань на карті" та вказівок у вкладеному файлі, виконайте задачі 10 та 11 олівцем у своїй особистій методичці-зошиті.

Виконана робота має складатися з:
  • карти із заштрихованою водозбірною площею та всіма необхідними позначеннями рельєфних форм (приклад на рис. 8 у вкладеному файлі);
  • третьої сторінки методички з побудованим профілем рельєфу та повністю заповненою таблицею.

Карту та третю сторінку методички відсканувати (за неможливості — якісно і чітко сфотографувати) та надіслати як відповідь у це завдання (2 файли зображення або 1 двосторінковий PDF файл).

Строк здачі — 21.03.2024 до 23:59. За це завдання буде виставлена оцінка.

Для того, щоб мати можливість відправляти відповідь на це завдання, необхідно зареєструватися на курс "Основи геодезії (Архітектура)". Для цього треба перейти за посиланням і ввести пароль "архітектор24".

  • Завдання на карантин 2.pdf Завдання на карантин 2.pdf
    5 лютого 2021, 16:24
Попередня діяльність ЗАВДАННЯ 1 для студентів-архітекторів I курсу
Наступна діяльність ЗАВДАННЯ 3 для студентів-архітекторів I курсу

Зворотній зв'язок

Стежте за нами

Ви зараз зареєстровані як гість (ВХІД)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
Завантажте мобільний додаток
Play Store App Store
На основі Moodle

Ця тема була створена

Conecti.me