Résumé de section

    • Михайло Жуков. Урбаністичний лабіринт. Полотно, Олія, 1991. 60x80 см.

      Основна мета дисципліни вивчення методів підтримання безпечного для життя і не шкідливого для здоров’я людини середовища у будівлях і спорудах різного призначення.

      Для досягнення поставленої мети формулюються такі загальні задачі дисципліни:

      1. Вивчити основні відомості щодо безпечної експлуатації будівель;
      2. Вивчити основні відомості щодо убезпечення людей під час пожеж та виробничих аварій методами вентиляції;
      3. Навчитися контролювати основні параметри повітряного середовища, які впливають на здоров'я і комфорт людини.
      Студенти повинні вміти:
      • визначати нормативні параметри повітряного середовища у приміщеннях;
      • визначити повітрообмін, витрату зовнішнього та рециркуляційного повітря у приміщеннях;
      • контролювати стан повітряного середовища у приміщеннях різного призначення;
      • визначити час евакуації людей під час пожежі та час задимлення приміщення;
      • визначити витрату диму, що видаляється при пожежі;
      • конструювати систему димовидалення;
      • аналізувати енергоефективність будівель і споруд.
      Студенти повинні знати 
      • вплив параметрів повітряного середовища на людину;
      • нормативні параметри повітряного середовища;
      • технічні засоби для підтримання параметрів повітряного середовища;
      • виділення шкідливих речовин від оздоблювальних матеріалів, елементів інтер'єру та обладнання у штатному режимі експлуатації та під час пожежі;
        правила, методи та засоби контролю повітряного середовища у приміщеннях різного призначення;
      • основні закономірності розвитку пожежі у будівлі;
      • протипожежні вимоги до будівель;
      • технічні засоби протидимного захисту будівель при пожежі;
      • захист працівників під час виробничих аварій;
      • наслідки енергетичного забруднення атмосфери;
      • заходи підвищення енергоефективності будівель;
      • енергетичний сертифікат будівлі.
    • Додаткова література