Résumé de section

  • 1. Поточний контроль. Поточний контроль здійснюється на практичних (переважно семінарських) заняттях. Основні форми участі студентів у навчальному процесі, що підлягають поточному контролю:

    -        виступ на практичних заняттях (відповіді на питання, доповідь);

    -        доповнення, опонування до виступу, рецензія на виступ;

    -        участь у дискусіях;

    -        аналіз першоджерел;

    -        письмові завдання (тести, розрахункові роботи, індивідуальна робота, презентації) та інші письмові роботи, оформлені відповідно до вимог. Для різних видів практики готуються документи згідно спрямування практики, що передбачені положенням.

    Кожна тема курсу, що винесена на лекційні та практичні заняття, відпрацьовується студентами у тій чи іншій формі, наведеній вище.

    Обов’язкова присутність на лекційних заняттях, активність впродовж семестру, відвідування/відпрацювання усіх аудиторних занять, виконання інших видів робіт, передбачених навчальним планом з цієї дисципліни.

    При оцінюванні рівня знань студентів  аналізу підлягають:

    1.   Характеристики відповіді: цілісність, повнота, логічність, обґрунтованість, правильність; 

    2.   Якість знань (ступінь засвоєння фактичного матеріалу): осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність;

    3.   Ступінь сформованості уміння поєднувати теорію і практику під час розгляду ситуацій, практичних завдань;

    4.   Рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, робити висновки з проблем, що розглядаються; 

    5.   Досвід творчої діяльності: уміння виявляти проблеми, розв’язувати їх, формувати гіпотези; 

    6.   самостійна робота: робота з навчально-методичною, науковою, допоміжною вітчизняною та зарубіжною літературою з питань, що розглядаються, уміння отримувати інформацію з різноманітних джерел (традиційних; спеціальних періодичних видань, ЗМІ, Internet тощо). 

    Тестове опитування (усне або письмове) може проводитись за одним або кількома змістовими модулями. В останньому випадку бали, які нараховуються студенту за відповіді на тестові питання, поділяються між змістовими модулями.

    Результати поточного контролю заносяться до журналу обліку роботи. Позитивна оцінка поточної успішності студентів за відсутності пропущених та невідпрацьованих практичних занять та позитивні оцінки за індивідуальну роботу є підставою для допуску до підсумкової форми контролю. Бали за аудиторну роботу відпрацьовуються у разі пропусків.

    2.      Модульний контроль. Модульний контроль з дисципліни представлений у вигляді контрольної роботи (КР).

    Вимоги до проведення контрольної роботи: письмове завдання. Завдання для контрольної роботи визначає викладач орієнтуючись на обсяг навчального матеріалу передбачений робочою програмою з дисципліни, яка містить лекційний матеріал, теми семінарських занять, а також теми, рекомендовані для самостійного вивчення.

    Альтернативою контрольної роботи можуть бути відповіді на питання в усній формі або виконання студентом індивідуальної роботи, якщо студент з поважних причин, чому надає підтвердження, не зміг виконати контрольну роботу в письмовій формі. В такому випадку викладач і студент обговорюють альтернативні варіанти перевірки якості знань і приходять до єдиного рішення.

    3.      Підсумковий контроль. Підсумковий контроль здійснюється під час проведення залікової сесії з урахуванням підсумків поточного та модульного контролю. Під час підсумкового контролю враховуються результати здачі усіх видів навчальної роботи згідно зі структурою кредитів.

    Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою. Методика оцінювання успішності вивчення дисципліни представлена у таблицях:

     

     

     

    Розподіл балів для дисципліни з формою контролю залік

    (денна і заочна форми навчання)

    Поточне оцінювання

    Модульний контроль (КР) 

     

    Сума балів

    Змістові модулі

    Інд. робота

    1

    2

    30

    30

    10

    30

    100

     

     

    Шкала оцінювання для залікових/екзаменаційних вимог за національною системою та ECTS

    Сума балів за всі види навчальної діяльності

    Оцінка ECTS

    Оцінка за національною шкалою

    Для екзамену, практики

    Для заліку

    90-100

    A

    Відмінно

    Зараховано

    82-89

    B

    Добре

    74-81

    C

    64-73

    D

    Задовільно

    60-63

    E

    35-59

    FX

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    Не зараховано з можливістю повторного складання

    0-34

    F

    Незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

    Не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

    Роз’яснення щодо оцінювання якості та повноти засвоєння теоретичного та/або практичного матеріалу представлено у наступній таблиці.

     

     

    Шкала оцінювання якості знань, умінь, навичок, що засвоєні студентом при проходженні курсу

    Оцінка

    Кількість балів

    ВІДМІННО. Засвоєння теоретичного/практичного матеріалу в повному обсязі з незначною кількістю (1-2) несуттєвих помилок (вищий рівень)

    90-100

    ДУЖЕ ДОБРЕ. Засвоєння теоретичного/практичного матеріалу майже в повному обсязі/ зі значною кількістю несуттєвих помилок (3-4) (вище середнього рівня)

    82-89

    ДОБРЕ. Засвоєння теоретичного/практичного матеріалу в неповному обсязі/ незначна кількість (1-2) суттєвих помилок (середній рівень)

    74-81

    ЗАДОВІЛЬНО. Засвоєння теоретичного/практичного матеріалу в неповному обсязі/ значна кількість (3-5) суттєвих помилок/недоліків (нижче середнього рівня)

    60-73

    НЕЗАДОВІЛЬНО. Засвоєння теоретичного/практичного матеріалу є недостатнім і не задовольняє мінімальні вимоги за результатами навчання.

    З можливістю повторного складання модулю (низький рівень)

    0-59