Section outline

  • з/п

    Назва тем для самостійної роботи

    1.

    Розвиток вітчизняної теорії та методики дитячого та юнацького спорту.

    2.

    Основні організаційні форми підготовки юних спортсменів.

    3.

    Задачі спортивних шкіл різних типів.

    4.

    Морфофункціональні та психолого-педагогічні особливості юних спортсменів.

    5.

    Динаміка розвитку функціональних систем в дитячому та юнацькому віці.

    6.

    Особливості розвитку фізичних якостей юних спортсменів з урахуванням сенситивних періодів та структури індивідуальної фізичної підготовленості.

    7.

    Основні методичні положення системи відбору в спортивних школах.

    8.

    Організація та проведення спортивної орієнтації та відбору.

    9.

    Взаємозв’язок побудови багаторічного тренувального процесу з динамікою біологічного розвитку людини.

    10.

    Мета і завдання етапу початкової підготовки, його місце і значення в системі багаторічної підготовки спортсменів.

    11.

    Мета і завдання етапу попередньої базової підготовки, його місце і значення в системі багаторічної підготовки спортсменів.

    12.

    Мета і завдання етапу спеціалізованої базової підготовки, його місце і значення в системі багаторічної підготовки спортсменів.

    13.

    Контроль і корекція підготовки юних спортсменів.

    14.

    Особливості розвитку і адаптації серцево-судинної і дихальної системи організму юного спортсмена до фізичного навантаження.

    15.

    Морфо-фунціональні особливості розвитку фізичних якостей та освоєння техніки рухів.

    16.

    Вимоги до показників, що використовуються для контролю підготовленості юних спортсменів/спортсменів високого класу.

    17.

    Контроль різних сторін підготовленості юних спортсменів/спортсменів високого класу.

    18.

    Контроль змагальної діяльності.

    19.

    Скласти програму тренувань підготовчого періоду макроциклу з обраного виду спорту.

    Алгоритм виконання:

    1. Вік і стать спортсмена.

    2. Спортивну спеціалізацію.

    3. Спортивний стаж.

    4. Періодичність, тривалість та місце проведення тренувальних занять.

    5. Характеристика підготовчого періоду, що планується.

    6. Завдання підготовчого періоду, що планується.

    7. План підготовки (визначити зміст тренувальних занять, обсяг та інтенсивність навантаження, співвідношення окремих розділів роботи). Форма плану довільна.

    8. Теоретико-методичне обґрунтування обраних засобів, методів та дозування навантаження в підготовці спортсмена.

    20.

    Скласти програму тренувань перехідного періоду макроциклу з обраного виду спорту.

    Алгоритм виконання:

    1. Вік і стать спортсмена.

    2. Спортивну спеціалізацію.

    3. Спортивний стаж.

    4. Періодичність, тривалість та місце проведення тренувальних занять.

    5. Характеристика підготовчого періоду, що планується.

    6. Завдання підготовчого періоду, що планується.

    7. План підготовки (визначити зміст тренувальних занять, обсяг та інтенсивність навантаження, співвідношення окремих розділів роботи). Форма плану довільна.

    8. Теоретико-методичне обґрунтування обраних засобів, методів та дозування навантаження в підготовці спортсмена.

    Всього годин (д/з): 120-170