|
Що таке змішане навчання? |
|
|
Як реалізується цей проект? |
|
|
Що таке Завдання, як вони виконуються і оцінюються? |
|
|
Часті питання (FAQ) |
(відповіді на питання, що найчастіше задаються викладачами стосовно цього проекту)
|
|
Розпорядження про врахування додаткових годин на наповнення Інтернет-сторінок |
|
|
Наказ про створення та наповнення електронних навчально-методичних комплексів дисциплін |
|
|
Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН №466 від 25.04.13 |
|
|
Книжки про Moodle |
У цих книжках описана версія системи управління навчанням Moodle 1, інтерфейс і функціонал якої, звісно, відрізняється від сучасної Moodle 3, на якій побудовано цей сайт, однак загальні принципи роботи з системою залишились незмінними. |
|
1-й етап. Створення навчально-методичних комплексів дисциплін |
Зразок ресурсу типу Файл |
Студенти можуть його завантажити на свій комп'ютер чи смартфон або відкрити прямо в браузері. |
|
Зразок ресурсу типу Папка |
Може містити у собі багато файлів, які студенти можуть завантажувати і використовувати за призначенням. |
|
Зразок ресурсу типу Веб-сторінка |
У вигляді веб-сторінки доцільно розміщувати матеріали, які доводиться часто редагувати. |
|
Зразок ресурсу типу URL |
З його допомогою студентам надається посилання на корисні джерела інформації в Інтернеті
|
|
Як редагувати курс |
|
|
Як створити ресурс типу Файл |
|
|
Як створити ресурс типу Папка |
|
|
Як створити ресурс типу Веб-сторінка |
|
|
Як створити ресурс типу URL або гіперпосилання |
|
|
Як створити посилання на файл у хмарному сховищі |
|
|
Як створити ресурс типу Нотатка |
|
|
Методи навігації на сайті |
|
|
Як користуватися вбудованим редактором |
|
|
Як завдання направляються на перевірку і як вони оцінюються |
|
|
Вимоги до електронних навчально-методичних комплексів дисциплін |
|
|
Введення формул |
|
|
Відображення формул засобами ТеХ |
|
|
Про використання сервісів Office 365 |
|
|
Про використання сервісів Диск Google |
Це приклад ресурсу типу URL, що містить посилання на документ Google, до якого відкритий спільний доступ. |
|
Як користуватися відеоконференцзв'язком |
Приклад використання ресурсу URL |
|
Як створювати відеолекції у програмі Screencast-o-matic |
|
|
Інсталятор програми Screencast-o-matic |
|
|
Як записувати студентів на курс |
|
|
Як видавати студентам завдання і оцінювати їх виконання |
|
|
Як користуватися журналом оцінок |
|
|
Як безкоштовно користуватися сервісом відеоконференцзв'язку Zoom |
|
|
Заняття 3. Робота зі студентами на сайті Moodle |
Система ролей на сайті Moodle |
|
|
Способи запису студентів на курс |
|
|
Як записати в курс контингент академічної групи |
|
|
Інструкція для студентів - Як реєструватися на сайті і записатися на курс |
|
|
Інструкція для студентів - Як складати тест |
|
|
Як користуватися Журналом оцінок |
|
|
Використання відеоконференцзв’язку APPEAR.IN |
|
|
Заняття 4. Створення і використання тестів |
Створення завдань |
|
|
Про тестові питання, тести і категорії тестових питань |
|
|
Створення категорій |
|
|
Створення тестових питань |
|
|
Імпорт тестових питань за дпомогою XML-конвертера |
|
|
XML-конвертер (swf-файл) |
|
|
XML-конвертер (ехе-файл) |
|
|
Імпорт тестових питань з картинками за допомогою шаблону Word |
|
|
Шаблон Word |
|
|
Створення тестів |
|
|
Перегляд результатів тестування |
|
|
Заняття 5. Моніторинг завершення та умовний доступ до елементів курсу, засоби комунікації та глосарій |
Моніторинг завершення елементів курсу |
|
|
Умовний доступ до елементів кусу |
|
|
Засоби комунікації |
|
|
Створення глосаріїв |
|
|
Конвертер для глосарія |
|
|
Заняття 6. Робота з курсом Moodle |
Блоки в курсі Moodle |
|
|
Параметри курсу Moodle |
|
|
Облік відвідування занять |
|
|
Створення резервної копії курсу |
|