Section Nom Description
Page Що таке змішане навчання?
Page Як реалізується цей проект?
Page Що таке Завдання, як вони виконуються і оцінюються?
Page Часті питання (FAQ)

(відповіді на питання, що найчастіше задаються викладачами стосовно цього проекту)

Fichier Розпорядження про врахування додаткових годин на наповнення Інтернет-сторінок
Fichier Наказ про створення та наповнення електронних навчально-методичних комплексів дисциплін
URL Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН №466 від 25.04.13
Dossier Книжки про Moodle

У цих книжках описана версія системи управління навчанням Moodle 1, інтерфейс і функціонал якої, звісно, відрізняється від сучасної Moodle 3, на якій побудовано цей сайт, однак загальні принципи роботи з системою залишились незмінними.

1-й етап. Створення навчально-методичних комплексів дисциплін Fichier Зразок ресурсу типу Файл

Студенти можуть його завантажити на свій комп'ютер чи смартфон або відкрити прямо в браузері.

Dossier Зразок ресурсу типу Папка

Може містити у собі багато файлів, які студенти можуть завантажувати і використовувати за призначенням.

Page Зразок ресурсу типу Веб-сторінка

У вигляді веб-сторінки доцільно розміщувати матеріали, які доводиться часто редагувати.

URL Зразок ресурсу типу URL

З його допомогою студентам надається посилання на корисні джерела інформації в Інтернеті

Fichier Як редагувати курс
Fichier Як створити ресурс типу Файл
Fichier Як створити ресурс типу Папка
Fichier Як створити ресурс типу Веб-сторінка
Fichier Як створити ресурс типу URL або гіперпосилання
Fichier Як створити посилання на файл у хмарному сховищі
Fichier Як створити ресурс типу Нотатка
Fichier Методи навігації на сайті
Fichier Як користуватися вбудованим редактором
Fichier Як завдання направляються на перевірку і як вони оцінюються
Page Вимоги до електронних навчально-методичних комплексів дисциплін
Page Введення формул
Page Відображення формул засобами ТеХ
URL Про використання сервісів Office 365
URL Про використання сервісів Диск Google

Це приклад ресурсу типу URL, що містить посилання на документ Google, до якого відкритий спільний доступ.

URL Як користуватися відеоконференцзв'язком

Приклад використання ресурсу URL

URL Як створювати відеолекції у програмі Screencast-o-matic
URL Інсталятор програми Screencast-o-matic
URL Як записувати студентів на курс
URL Як видавати студентам завдання і оцінювати їх виконання
URL Як користуватися журналом оцінок
URL Як безкоштовно користуватися сервісом відеоконференцзв'язку Zoom
Заняття 3. Робота зі студентами на сайті Moodle URL Система ролей на сайті Moodle

.

URL Способи запису студентів на курс

.

URL Як записати в курс контингент академічної групи
URL Інструкція для студентів - Як реєструватися на сайті і записатися на курс

.

URL Інструкція для студентів - Як складати тест

.

URL Як користуватися Журналом оцінок

.

URL Використання відеоконференцзв’язку APPEAR.IN
Заняття 4. Створення і використання тестів URL Створення завдань

.

Page Про тестові питання, тести і категорії тестових питань

.

URL Створення категорій

.

URL Створення тестових питань

.

URL Імпорт тестових питань за дпомогою XML-конвертера

.

Fichier XML-конвертер (swf-файл)
Fichier XML-конвертер (ехе-файл)
URL Імпорт тестових питань з картинками за допомогою шаблону Word
Fichier Шаблон Word
URL Створення тестів

.

URL Перегляд результатів тестування

.

Заняття 5. Моніторинг завершення та умовний доступ до елементів курсу, засоби комунікації та глосарій URL Моніторинг завершення елементів курсу
URL Умовний доступ до елементів кусу
URL Засоби комунікації
URL Створення глосаріїв

.

URL Конвертер для глосарія
Заняття 6. Робота з курсом Moodle URL Блоки в курсі Moodle

.

URL Параметри курсу Moodle

.

URL Облік відвідування занять
URL Створення резервної копії курсу

.