Модуль "Маркетинг ІТ-продуктів" | Модуль "Менеджмент у продуктовому ІТ" |
● сильні комунікаційні та презентаційні навички; ● аналітичні навички; ● вміння самостійно ухвалювати рішення та розв’язувати проблеми; ● управлінські якості; ● навички роботи в команді; ● креативне та дизайн-мислення; ● формування власної думки; ● здатність логічно обґрунтовувати свою позицію; ● здатність до комплексного розв'язання проблеми; ● здатність оцінювати ризики та ухвалювати рішення; ● критичне мислення; ● тайм-менеджмент; ● навички самоорганізації та самомотивації; ● проактивність; орієнтованість на результат. |
● сильні комунікаційні та презентаційні навички; ● аналітичні навички; ● управлінські якості; ● навички роботи в команді; ● управління конфліктами; ● формування власної думки; ● здатність логічно обґрунтовувати свою позицію; ● здатність до комплексного розв'язання проблеми; ● здатність оцінювати ризики та ухвалювати рішення; ● критичне мислення; ● тайм-менеджмент; ● навички самоорганізації та самомотивації; ● проактивність; орієнтованість на результат. |
Grading method: Highest grade