Конкуренція на ринку об’єктів нерухомості постійно зростає. Покупець стає все більш вимогливим до ринкових пропозицій. Тому важливо вміти донести інформацію про об’єкт нерухомості, використовуючи передові технології та знання в області операцій з нерухомістю, маркетингу і реклами.
Закони маркетингу однакові для всіх продуктів, і нерухомість не є виключенням. В основі продажу нерухомості лежить розуміння споживача, його інтересів та фінансових можливостей. Необхідно вміти переконати споживача вибрати той об’єкт нерухомості, який має конкурентні переваги та, на нашу думку, є найбільш актуальним для споживача.
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є дослідження чинників, які впливають на маркетингову діяльність на ринку нерухомості за умов глобалізації економіки, а також дослідження взаємовідносин на ринку нерухомості.
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є вивчення маркетингової діяльності на вітчизняному та світовому ринках нерухомості; засвоєння інструментарію та засобів діагностування ринку нерухомості і його окремих сегментів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є питання дослідження теорії маркетингу на ринку нерухомості та методології відповідних маркетингових досліджень; ознайомлення студентів з відповідними категоріями притаманними ринку нерухомості; відпрацювання практичних навичок використання методологічних принципів на ринку нерухомості; освоєння студентами прийомів реального маркетингового аналізу на ринку нерухомості; формування сукупності знань, необхідних для ефективного управління процесами діяльності, що склалися на ринку нерухомості з використанням різних технологій позиціонування нерухомості як товару; створення бажання творчого пошуку на шляху збільшення ефективності на ринку нерухомості в сучасних ринкових умовах.
Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:
знати:- особливості використання маркетингу у сфері нерухомості
-стан та перспективи розвитку окремих секторів ринку нерухомості, зокрема ринків землі та житлової і не житлової нерухомості;
-особливості вибудовування відповідних стратегій задоволення потреб різних сегментів на ринку нерухомості.
вміти:
-оцінити ефективність маркетингової діяльності на ринку нерухомості
-застосовувати отримані знання в практичній діяльності
-проектувати ймовірні і бажані сценарії інвестиційних вкладень в об’єкти нерухомості, на конкретних географічних ринках з відповідними атрибутами макросередовища бізнесу;
-здійснювати управління маркетинговою діяльністю на ринку нерухомості
-застосовувати отримані знання в практичній діяльності;
Електронне навчально-методичне забезпечення дисципліни розміщено на Освітньому сайті КНУБА (http://org2.knuba.edu.ua). Також програма містить основні положення щодо політики академічної доброчесності та політики відвідуванння аудиторних занять.
- Викладач: Огороднік Ірина Владиславівна