Конкуренція на ринку об’єктів нерухомості постійно зростає. Покупець стає все більш вимогливим до ринкових пропозицій. Тому важливо вміти донести інформацію про об’єкт нерухомості, використовуючи передові технології та знання в області операцій з нерухомістю, маркетингу і реклами.

Закони маркетингу однакові для всіх продуктів, і нерухомість не є виключенням. В основі продажу нерухомості лежить розуміння споживача, його інтересів та фінансових можливостей. Необхідно вміти переконати споживача вибрати той обєкт нерухомості, який має конкурентні переваги та, на нашу думку, є найбільш  актуальним для споживача.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є дослідження чинників, які впливають на маркетингову діяльність на ринку нерухомості за умов глобалізації економіки, а також дослідження взаємовідносин на ринку нерухомості.

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є вивчення маркетингової діяльності на вітчизняному та світовому ринках нерухомості; засвоєння інструментарію та засобів діагностування ринку нерухомості і його окремих сегментів.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг на ринку нерухомості» є питання дослідження теорії маркетингу на ринку нерухомості та методології відповідних маркетингових досліджень; ознайомлення студентів з відповідними категоріями притаманними ринку нерухомості; відпрацювання практичних навичок використання методологічних принципів на ринку нерухомості; освоєння студентами прийомів реального маркетингового аналізу на ринку нерухомості; формування сукупності знань, необхідних для ефективного управління процесами діяльності, що склалися на ринку нерухомості з використанням різних технологій позиціонування нерухомості як товару; створення бажання творчого пошуку на шляху збільшення ефективності на ринку нерухомості в сучасних ринкових умовах.

Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:

знати:-  особливості використання маркетингу у сфері нерухомості

-понятійний апарат, що становить основу ринку нерухомості
-сутність і особливості нерухомості як товару, специфіку власності на нерухомість;

-стан та перспективи розвитку окремих секторів ринку нерухомості, зокрема ринків землі та житлової і не житлової нерухомості;

-методологічні основи, методи і прийомами оцінки нерухомості
-існуючу систему оподаткування нерухомості, принципи та ролі оподаткування нерухомості майна (власності);

-особливості вибудовування відповідних стратегій задоволення потреб різних сегментів на ринку нерухомості.

вміти:

-оцінити ефективність маркетингової діяльності на ринку нерухомості

-застосовувати отримані знання в практичній діяльності

-аналізувати ринкові можливості господарюючих суб’єктів на ринку нерухомості
-проектувати комплекс маркетингу на ринку нерухомості

-проектувати ймовірні і бажані сценарії інвестиційних вкладень в об’єкти нерухомості, на конкретних географічних ринках з відповідними атрибутами макросередовища бізнесу;

-здійснювати управління маркетинговою діяльністю на ринку нерухомості

-проводити необхідні розрахунки для оптимізації прийнятих рішень на ринку нерухомості;
-оцінювати прибутковість (витрати) від операцій з нерухомістю та їх оптимізацію;

-застосовувати отримані знання в практичній діяльності;

-використовувати маркетингові операції на місцях своєї постійної роботи
-звертатись до фахових періодичних видань протягом всієї своєї трудової діяльності для розв’язання питань у частині маркетингової діяльності на ринку нерухомості.

Електронне навчально-методичне забезпечення дисципліни розміщено на Освітньому сайті КНУБА (http://org2.knuba.edu.ua). Також програма містить основні положення щодо політики академічної доброчесності та політики відвідуванння аудиторних занять.