Іноземна мова для аспірантів (англійська)
Кафедра мовної підготовки і комунікації

Метою дисципліни «Англійська мова (аспірантський курс)» є вдосконалення мовленнєвих компетентностей в рамках науково-дослідної  діяльності, а саме розпізнавання наукового стилю іноземної (англійської) мови, знання стилістичних, лексичних, граматичних, синтаксичних особливостей науково-технічних текстів; розвиток навичок аналітичного читання, письмового перекладу та анотування оригінальних наукових фахових джерел, засвоєння загально-наукової, галузевої та спеціальної термінологічної лексики. 

Перспектива наукового зросту сучасного дослідника пов`язана із загальним рівнем його освіченості, що передбачає і знання іноземних мов, зокрема англійської мови. Компетентності, що необхідно формувати в рамках засвоєння дисципліни, включають:

·       Здатність вдосконалювати навички роботи з професійно-орієнтованими науковими іншомовними джерелами.

·   Здатність опрацьовувати та аналізувати оригінальні науково-технічні тексти за фахом і використовувати цю інформацію у своїй науково-дослідній роботі.

·       Навчання усного професійно орієнтованого мовлення й уміння розуміти професійно орієнтоване мовлення.

Наукова (Професійна) іноземна мова (англійська)
Кафедра мовної підготовки і комунікації

Основною метою навчальної дисципліни «Наукова або Професійна іноземна мова», яка викладається у КНУБА, є вдосконалення мовленнєвих компетентностей. У результаті засвоєння даного курсу лекцій студенти повинні знатися на питаннях мовних стилів, зокрема особливостях наукового стилю англійської мови; опанувати деякі теоретичні знання з перекладознавства, а також  набути навички адекватного перекладу з іноземної на рідну мову за допомогою автентичних матеріалів за спеціальністю; розвинути навички з реферування та анотування оригінального англомовного технічного тексту;  вміти скласти повідомлення про свою науково-дослідницьку роботу англійською мовою; засвоїти фахову термінологічну лексику, яка представлена не лише простими термінами-іменниками, але й термінологічними словосполученнями, включаючи розуміння структурно-семантичних особливостей їх міжкомпонентних зв`язків та функціонування в цілому тексті.         

             Джерелами для академічної мовної підготовки є оригінальні монографічні видання, статті та наукові огляди, доповіді на міжнародних конференціях і семінарах, а також література загальнонаукової спрямованості.