- з основами проектування залізобетонних конструкцій за закордонними нормативними документами (Єврокодами);
Завдання вибіркової компоненти – підготувати випускників, рівень професійних знань яких відповідає сучасним вимогам до проектування залізобетонних конструкцій за закордонними нормативними документами.
Освітня (вибіркова компонента) «Спецкурс випускової кафедри: “Проектування залізобетонних конструкцій за закордонними нормативними документами” викладається на базі знань з фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін: «Вища математика», «Фізика», «Теоретична механіка», «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Будівельні матеріали», «Залізобетонні конструкції», «Кам’яні та армокам’яні конструкції».
Мета освітньої компоненти – надати студентам теоретичні і практичні знання щодо інформаційного моделювання в будівництві (Building information modeling, BIM), універсальних BIM пакетів програмних комплексів для моделювання, розрахунку і конструювання залізобетонних конструкцій, навчити самостійної кваліфікованої роботи з методиками BIM-технологій для системного проєктування залізобетонних конструкцій.
Завдання освітньої компоненти – підготувати випускників, рівень професійних знань яких відповідає сучасним вимогам практичної діяльності кваліфікованого фахівця у будівництві.
Освітня компонента «BIM-технології залізобетонних конструкцій» викладається на базі знань з професійно-орієнтованих дисциплін: «Інженерна та комп’ютерна графіка», «САПР у будівництві (BIM-моделювання)», «Залізобетонні конструкції».
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен
знати: сучасні типи залізобетонних конструкцій, теоретичні основи та методи розрахунку та проектування залізобетонних конструкцій;
вміти:
§ самостійно працювати з нормативними та довідковими документами щодо проектування залізобетонних конструкцій;
§ виконувати збір навантаження на несучі конструкції будівель і споруд;
§ моделювати несучі елементи залізобетонних конструкцій за допомогою відповідних розрахункових схем;
§ визначати внутрішні зусилля, що виникають в розрахункових перерізах елементів залізобетонних конструкцій;
§ виконувати оцінку несучої здатності елементів залізобетонних конструкцій за двома групами граничних станів.
Мета вибіркової компоненти – надати здобувачам теоретичні і практичні знання та навички щодо розрахунку та конструюванню залізобетонних конструкцій несучих каркасів будівель і споруд, а також накопичення вмінь самостійно працювати з нормативними документами і довідковими матеріалами чинним для проектування залізобетонних конструкцій.
Мета освітньої компоненти – надати Здобувачам теоретичні і практичні знання та навички щодо розрахунку та конструюванню залізобетонних конструкцій несучих каркасів будівель і споруд, а також накопичення вмінь самостійно працювати з нормативними документами і довідковими матеріалами чинним для проектування залізобетонних конструкцій.
Завдання освітньої компоненти – підготувати випускників, рівень професійних знань яких відповідає сучасним вимогам практичної діяльності кваліфікованого фахівця.
У результаті вивчення навчальної дисципліни Здобувач повинен
знати: сучасні типи залізобетонних конструкцій, теоретичні основи та методи розрахунку та проектування залізобетонних конструкцій;
вміти:
- самостійно працювати з нормативними та довідковими документами щодо проектування залізобетонних конструкцій;
- виконувати збір навантаження на несучі конструкції будівель і споруд;
- моделювати несучі елементи залізобетонних конструкцій за допомогою відповідних розрахункових схем;
- визначати внутрішні зусилля, що виникають в розрахункових перерізах елементів залізобетонних конструкцій;
- виконувати оцінку несучої здатності елементів залізобетонних конструкцій за двома групами граничних станів.
Мета освітньої компоненти – надати студентам теоретичні і практичні знання щодо розрахунку та конструювання кам’яних і армокам’яних несучих конструкцій будівель і споруд, навчити самостійно кваліфіковано використовувати нормативні та довідкові документи, щодо проектування кам’яних і армокам’яних конструкцій.
Завдання освітньої компоненти – підготувати випускників, рівень професійних знань яких відповідає сучасним вимогам практичної діяльності кваліфікованого фахівця.
Освітня компонента «Кам’яні та армокам’яні конструкції» викладається на базі знань з фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін: «Вища математика», «Фізика», «Теоретична механіка», «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Будівельні матеріали».
Мета освітньої компоненти – надати студентам теоретичні і практичні знання щодо розрахунку та конструювання кам’яних і армокам’яних несучих конструкцій будівель і споруд, навчити самостійно кваліфіковано використовувати нормативні та довідкові документи, щодо проектування кам’яних і армокам’яних конструкцій.
Завдання освітньої компоненти – підготувати випускників, рівень професійних знань яких відповідає сучасним вимогам практичної діяльності кваліфікованого фахівця.
Освітня компонента «Кам’яні та армокам’яні конструкції» викладається на базі знань з фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін: «Вища математика», «Фізика», «Теоретична механіка», «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Будівельні матеріали».
та цивільна інженерія Освітньо-професійної програми: «Промислове і цивільне будівництво», які виконують кваліфікаційну роботу на кафедрі залізобетонних та кам’яних конструкцій, всіх форм навчання.

Викладачі: Доброхлоп М.І. к.т.н., доцент
Сморкалов Д.В., к.т.н., доцент