Topic outline
GameHub: «University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine» 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP
Модулі:
E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування);
Викладачі та асистенти:
Кучанський О.Ю., к.т.н., доцент кафедри кібернетичної безпеки та комп’ютерної інженерії;
E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування)
Навички, необхідні для створення комп'ютерних ігор. Правила та поради для створення ігор. Що таке гра? Базові елементи дизайну ігор. Моделі створення ігор. Таксономія задоволення від ігор за ЛеБланком. Механіка навиків. Таксономія гравців за Батлером. Гейміфікація.
Дизайнер гри. Тестувальники гри. Командна робота при створенні гри. Ітеративний процес створення гри. Мозковий штурм. Фізичне прототипування. Програмне прототипування та дизайн документації. Створення продукту та забезпечення його якості. Формальні елементи гри. Схеми взаємодії гравців. Цілі ігор. Процедури та правила. Ресурси. Конфлікт, межі та результат. Робота з драматургією. Гра як динамічна система.
Розробка контенту, правил гри та ігрової механіки. Створення концепції та сценарію комп’ютерної гри. Storytelling. Conceptualization. Prototyping. Методи генерації ідей. Візуалізація ядра геймплею. Фізичне та цифрове прототипування. Ігрова механіка. Прототипування кінестетики та технології.
Графіка та дизайн персонажів. Звук та геймплей в комп’ютерній грі. Геймплей. Іммерсія. Нарративізм і людологія. Рандомізація. Графіка. Текстура. ЗD модулювання.
Окремі теоретичні аспекти генерацій псевдовипадкових подій в грі, методи штучного інтелекту та математичної теорії ігор та їх практичне застосування при розробці ігор. Ігровий штучний інтелект.
Основні принципи роботи дизайнером комп’ютерних ігор. Підтримка та комерціалізація комп'ютерних ігор. Поширення комп'ютерних ігор.
E.2. Технології проектування комп'ютерних ігор на основі Unreal Engine 4
Вступ.
знайомство з призначеним для користувача інтерфейсом Unreal Engine 4
Створення сцени, оформлення оточення, наповнення простору ігровими об'єктами.
Програмування сценаріїв взаємодії ігрових об'єктів