Модулі для безробітних, ветеранів АТО, студентів КНУБА та інших вузів
You are currently viewing this course as Гість.
Розділи
-
GameHub: «University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine» 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP
Модулі:
E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування);
E.2. Технології проектування комп'ютерних ігор на основі Unreal Engine 4Викладачі та асистенти:
Кучанський О.Ю., к.т.н., доцент кафедри кібернетичної безпеки та комп’ютерної інженерії;
Безмогоричний Д.М. начальник Інформаційно-обчислювального центру;
Поліщук С.В. технік першої категорії Інформаційно-обчислювального центру. -
-
Дизайнер гри. Тестувальники гри. Командна робота при створенні гри. Ітеративний процес створення гри. Мозковий штурм. Фізичне прототипування. Програмне прототипування та дизайн документації. Створення продукту та забезпечення його якості. Формальні елементи гри. Схеми взаємодії гравців. Цілі ігор. Процедури та правила. Ресурси. Конфлікт, межі та результат. Робота з драматургією. Гра як динамічна система.
-