Розділи
GameHub: «University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine» 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP
Модулі:
M.1. Digital Media Development (цифрова графіка та анімація, звукова інженерія, 3-D моделювання);
Викладачі та асистенти:
Білощицький А.О., д.т.н., професор кафедри інформаційних технологій;
М.1. Digital Media Development (цифрова графіка та анімація, звукова інженерія, 3-D моделювання)
Основи ріггінгу. Розробка концептів образів, геометрії та створення скелету персонажів. Засоби надання траєкторії руху рухомим частинам скелета персонажа.
3-D моделювання в 3ds Max: інтерфейс і навігація, архітектура 3ds Max, види моделювання, модифікатори і скрипти, UV-розгортка. Світло та візуалізація в комп’ютерній грі.
Матеріали і текстурування об'єктів з використанням різних карт та фото текстур. Основи створення дизайну інтер'єру в грі. Принципи створення віртуальних рівнів (локацій).
Анімація персонажів гри та створення ігрових ефектів. Засоби та методи обробки звуку в AutoDesk Maya. Технологія «Motion Capture».
M.2. Проектування комп'ютерних ігор на основі Unreal Engine 4
Вступ. Знайомство з призначеним для користувача інтерфейсом Unreal Engine 4
Створення сцени, оформлення оточення, наповнення простору ігровими об'єктами
Програмування сценаріїв взаємодії ігрових об'єктів
M.3. Технологія розробки багатокористувацьких комп'ютерних ігор
Вступ. Коротка історія багатокористувацьких ігор. Інтернет. Походження: комутація пакетів. Багаторівнева модель TCP/IP. Фізичний рівень. Канальний рівень. Мережевий рівень. Транспортний рівень. Прикладний рівень.
Топології мереж і приклади ігор. Реалізація моделі «клієнт-сервер». Реалізація моделі «точка-точка». Пропускна здатність каналів зв’язку, затримки, флуктуації і надійність. Втрата пакетів. Надійність: TCP або UDP. Повідомлення про доставку пакету. Надійна реплікація об'єктів. Імітація реальних умов роботи.
Масштабованість. Область видимості і релевантність об'єктів. Сегментування серверного середовища виконання. Клонування. Система пріоритетів і частота оновлення.
Безпека. Перехоплення пакетів. Ігрові движки. Ігрові служби. Вступ до гри і координація. Мережеві взаємодії.