Section outline

  •  
    Спеціальність Семестр Лекцій Лаб. Практ. Самост. Підсумк. контроль
     Архітектура  5 12  4  6  53  залік
     Архітектура  6 12  4  6  38  залік
     Архітектура  7 10  4  16  45  залік


    Лектори

    проф. Сергейчук О.В.

    Викладачи з практичних занять:

    арх 22-2а, арх 22-2б  - проф. Сергейчук О.В.                     

    арх 22-4а, арх 22-4б - доц. Кожедуб С.А. -                           

    арх 22-3б - проф. Мартинов В.Л.                                  

    арх 22-1а, арх 22-6 - ас. Гореленко О.О.

    арх 22-5, арх-22-8 - проф. Єгорченков В.О.

    арх 22-1б - доц. Болгарова Н.М.

    арх 22-7 - доц. Буравченко В.С.

     

    арх 21-1а,  арх 21- 4а, арх 21-4б - проф. Мартинов В.Л.

    арх 21-1б, арх 21-3б, арх 21-5 - доц. Кожедуб С.А.

    арх 21-2а, арх 21-7 -  проф. Сергейчук О.В.

    арх 21-2б - доц. Буравченко В.С.

    арх 21-3а, арх 21-8 - проф. Єгорченков В.О.

    арх 21-6 - доц. Болгарова Н.М.

    • Мета та завдання навчальної дисципліни

      «Будівельна фізика» – дисципліна комплексна і складається з окремих розділів:

            1.   Архітектурна кліматологія – 5 семестр.

            2.   Будівельна теплотехніка огороджувальних конструкцій будинків – 5 семестр.

            3.   Архітектурна світлотехніка (природне та штучне освітлення територій, будинків та споруд; колір в архітектурі) – 6 семестр.

            4.   Архітектурно-будівельна акустика (акустика залів, звукоізоляція огороджувальних конструкцій та шумозахист у містобудівництві) – 7 семестр.

      Метою вивчення дисципліни «Будівельна фізика» є системне засвоєння майбутніми архітекторами теоретичних основ та практичних методів формування життєвого середовища під впливом сонячного та штучного світла, тепла, вологи, руху повітря, характеристик звукового поля, а також природи їх сприйняття людиною з оцінюванням соціологічних, гігієнічних та економічних факторів.

      Завданням є оволодіння знаннями в галузях:

      ·     архітектурно-будівельної кліматології;
      ·     теплофізики огороджувальних конструкцій;
      ·     природного та штучного освітлення приміщень;
      ·     інсоляції територій та приміщень;
      ·     сонцезахисту та використання сонячної енергії в архітектурі;
      ·     архітектурної акустики;
      ·     звукоізоляції огороджувальних конструкцій;
      ·     шумозахисту у містобудуванні.

      У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

      знати:

      ·   методи оцінки фізичних процесів, що тривають у огороджувальних конструкція та середовищах, які вони розділяють;
      ·   нормативні вимоги до проектування огороджувальних конструкцій та санітарно-гігієнічного стану приміщень та територій забудови;
      ·  способи підвищення енергоефективності будівель та містобудівних утворень засобами будівельної фізики;  

      вміти:

      ·     складати кліматичний паспорт міста (населеного пункту);
      ·     виконувати теплотехнічні розрахунки огороджувальних конструкцій громадських та промислових будівель;
      ·     виконувати аналіз енергоефективності та складати енергетичний паспорт будівлі;
      ·     виконувати розрахунки природного та штучного освітлення приміщень громадських та промислових будівель;
      ·     виконувати розрахунки тривалості інсоляції приміщень та територій;
      ·     виконувати розрахунки сонцезахисних пристроїв для громадських та промислових будівель;
      ·     виконувати акустичний аналіз форми залів та розрахунки акустичних показників залів різного призначення;
      ·     виконувати розрахунки звукоізоляції огороджувальних конструкцій приміщень;
      ·     виконувати розрахунки і проектувати елементи шумозахисту у містобудівництві;
      ·     грамотно поєднувати засоби освітлення, інсоляції, природного та штучного освітлення з колористикою інтер’єрів та екстер’єрів

    • Це єдиний україномовний підручник з дисципліни. Але він не дуже якісний.

       Додаткові джерела розміщені в папці: "Посилання на сайт з навчальною літературою" та "Посилання на сайт з нормативною літературою"

    • Це основні посібники з дисципліни. 

       Додаткові джерела розміщені в папці: "Посилання на сайт з навчальною літературою" та "Посилання на нормативну літературу"

    • Це основні наявні методичні вказівки. Для виконання курсових робіт треба користуватися джерелами, що розміщені у папці "Посилання на сайт з нормативною літературою"