Résumé de section

  • Методичне забезпечення дисципліни


    1. Vatskel, V., Biloshchytskyi, A., Neftissov, A., Kuchanskyi, O., Andrashko, Y., 
    Biloshchytska, S., Sachenko, I. Integrating machine learning and IoT into apiary 
    management to optimize bee health and production (2024) Procedia Computer Science, 
    241, pp. 494-500. DOI: 10.1016/j.procs.2024.08.070 [Електронний ресурс]. —
    Режим доступу:
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050924017812 
    2. Навчальний посібник з курсу «Розробка комп’ютерних ігор (cocos2dx)» ч.1 / 
    Ю.Ю. Іляш – Івано-Франківськ : 2022, Голіней. – 128 с. ІSBN 978-617-8128-14-2
    [Електронний ресурс]. — Режим доступу:
    https://drive.google.com/file/d/1M9q7JG8BVozCGeA9PZvcO9dsRPGhcMwi/view
    3. Гейміфікація у навчальному процесі школи: посіб. / С. О. Переяславська ; Г.О. 
    Козуб, Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : ДЗ 
    „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 125 с. [Електронний ресурс]. — Режим 
    доступу:https://dspace.luguniv.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/7094/Geimificatsia.pdf

    Додаткові джерела:

    1. Schell, J. (2020). Мистецтво розробки ігор / пер. з англ. О. Пилип’юк. — Київ: 
    Наш Формат, 544 с. ISBN 978-617-7682-83-5.
    2. Rogers, S. (2021). Розробка ігор. Від ідеї до втілення / пер. з англ. О. Красюкова. 
    — Харків: Віват, 480 с. ISBN 978-966-982-698-5.
    3. Unity Technologies. (2022). Основи роботи в Unity: навчальний посібник. —
    Львів: Нові знання, 316 с. ISBN 978-617-8112-75-1.
    4. Gregory, J. (2020). Програмування ігор для початківців / пер. з англ. І. 
    Павленко. — Дніпро: Універсум, 328 с. ISBN 978-617-7625-54-2.

    Програмне забезпечення:

    1. Unreal Engine (безкоштовна версія). https://www.unrealengine.com 
    2. Unity (версія Personal або Student). https://unity.com
    3. Blender для 3D-моделювання. https://www.blender.org


    Інформаційні ресурси:

    1. http://library.knuba.edu.ua/
    2. http://repositary.knuba.edu.ua