Section outline

  • Пререквізити: фізика, математика, основи програмування.

    Посилання на сторінку електронного навчально-методичного комплексу дисципліни: https://org2.knuba.edu.ua/course/view.php?id=1301

    Мета дисципліни полягає у забезпеченні теоретичної та практичної підготовки здобувачів в обсязі, необхідному для того, щоб майбутні спеціалісти могли обрати необхідні механізми з сучасними електроприводами, а також орієнтувались в енергозабезпеченні і кваліфіковано застосовували електромеханічні апарати.

    Завдання дисципліни – формування знань електротехнічних законів, методів аналізу електричних кіл, принципів електропостачання, конструкцій електричних машин, механічних і робочих характеристик електроприводів, набуття практичних навичок підключення електричних машин та апаратів, проведення експериментальних досліджень електричних машин, керування ними і контролю за їх роботою.

    Вивчення дисципліни «Електротехніка та електропостачання сприяє у набутті здобувачами наступних компетентностей.

     

    Компетентності здобувачів освітньої програми, що формуються в результаті засвоєння освітньої компоненти

    Код

    Зміст компетентності

    Інтегральна компетентність

    ІК

    Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії.

    Загальні компетентності

    ЗК01

    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

    ЗК02

    Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності

    ЗК05

    Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

    Спеціальні (фахові) компетентності

    СК01

    Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.

    СК03

    Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі (відповідно до спеціалізації) з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспекті і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.

    СК04

    Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.

    СК05

    Здатність застосовувати комп’ютерізовані системи проєктування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.

     

    Це забезпечує досягнення програмних результатів навчання, згідно з якими здобувач повинен:

     

    Програмні результати здобувачів освітньої програми, що формуються в результаті засвоєння освітньої компоненти

     

    Код

    Програмні результати

    РН02

    Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.

    РН04

    Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали інструменти та методи.

    РН05

    Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.

    РН08

    Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.