Самостійна робота студентів
Section outline
-
1. Управління фізичною культурою і спортом як наука та навчальний предмет.
2. Понятійний апарат теорії управління.
3. Визначення понять: управління, система, організація, керівництво, ціль, рішення, регламентування.
4. Визначення понять: повноваження, ресурси, обмеження, функції управління, інформація.
5. Управління фізичною культурою як навчальний предмет.
6. Перші матеріали організації фізкультурної роботи в країні.
7. Сучасні концепції теорії управління.
8. Системний підхід. Процесний підхід. Ситуаційний підхід.
9. Система фізичної культури в Україні.
10. Фізична культура як соціальна система суспільства.
11. Відкритість і цілеспрямованість системи фізичної культури.
12. Динамічність системи фізичної культури.
13. Ієрархічність системи.
14. Структурність системи фізичної культури.
15. Державні органи управління фізичною культурою.
16. Органи загальної компетенції.
17. Органи відомчої компетенції.
18. Органи спеціальної компетенції.
19. Громадські органи управління фізичною культурою.
20. Зміст діяльності фізкультурно-спортивного товариства профспілок «Україна».
21. Зміст діяльності фізкультурно-спортивного товариства «Колос».
22. Зміст діяльності українського фізкультурно-спортивного товариства «Динамо».
23. Зміст діяльності національних федерацій з видів спорту.
24. Зміст діяльності Національного Олімпійського Комітету (НОК).
25. Первинні фізкультурні осередки.
26. Спортивні школи як складова системи фізичної культури.
27. Зміст діяльності ДЮСШ.
28. Зміст діяльності СДЮШОР.
29. Зміст діяльності ШВСМ.
30. Кадрове забезпечення сфери фізичної культури в Україні.
31. Спеціальності в сфері фізичної культури.
32. Характеристика спеціалістів фізичного виховання.
33. Характеристика спеціалістів рекреації та оздоровчої фізичної культури.
34. Характеристика спеціалістів фізичної реабілітації.
35. Характеристика спеціалістів олімпійського та професійного спорту.
36. Характеристика спеціалістів фізичної підготовки у Збройних Силах.
37. Система навчальних закладів.
38. Навчальні заклади із спеціальною фізкультурною освітою.
39. Ступенева підготовка фахівців фізичної культури. 1-а ступінь вузівської освіти. 2-а ступінь вузівської освіти. 3-а ступінь вузівської освіти.
40. Підготовка наукових кадрів. Аспірантура. Докторантура.
41. Здобувач наукової ступені.
42. Використання кадрових ресурсів.
43. Кваліфікаційні характеристики фізкультурних працівників.
44. Регламентування праці.
45. Трудова дисципліна.
46. Підвищення кваліфікації.
47. Організації в сфері фізичної культури.
48. Внутрішнє середовище організації. Ціль. Діяльність. Структура. Завдання. Технологія та люди.
49. Зовнішнє середовище організації.
50. Регламентування діяльності, юридична та соціальна відповідальність організацій.
51. Функції управління фізичною культурою.
52. Класифікація та взаємозв’язок функцій управління.
53. Загальні і специфічні функції.
54. Суть планування як функції управління.
55. Організація: делегування повноважень та визначення структури.
56. Мотивація діяльності співробітників організацій.
57. Контроль як базовий елемент процесу управління.
58. Попередній контроль. Поточний контроль. Заключний контроль.
59. Зв’язувальні процеси: комунікації та прийняття рішень.
60. Психологія процесу управління.
61. Формальні та неформальні групи.
62. Група керівника (командна).
63. Робочі групи. Комітети.
64. Влада та особистий вплив на підлеглих.
65. Керівництво і його стилі.
66. Лідерство. Лідер та керівник.Теорії лідерства.
67. Автократичний стиль. Демократичний стиль. Ліберальний стиль.
68. Управлінняч персоналом. HR-менеджмент.
69. Управління конфліктними ситуаціями.
70. Внутрішньособовий конфлікт. Міжособовий конфлікт. Міжгруповий конфлікт.
71. Міжнародний спортивний рух та управління його складовими.
72. Міжнародний спортивний рух на сучасному етапі.
73. Організаційна побудова та діяльність МОК.
74. Організаційна структура і діяльність міжнародних федерацій з видів спорту.
75. Система навчальних закладів.
76. Навчальні заклади із спеціальною фізкультурною освітою.
77. Зв′язувальні процеси: комунікації та прийняття рішень.