Зміст виробничої (тренерської) практики
Section outline
-
Під час проходження практики студенти виконують організаційну, навчально-тренувальну, виховну, навчально-методичну, профорієнтаційну, адміністративно-господарську та фінансову діяльність.
I. Організаційна робота.
1. Участь в установчій та підсумковій конференціях.
2. Знайомство із керівним та тренерсько-викладацьким складом бази практики (ДЮСШ, СК, громадських організацій, федерацій за видом спорту та ін.), ознайомлення з установчими документами та матеріально-технічною базою.
3. Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку, посадовими інструкціями працівників, правилами техніки безпеки та охорони праці бази практики.
4. Вивчення системи роботи тренера-викладача з виду спорту.
5. Ведення звітної документації практики.
II. Навчально-тренувальна робота.
1. Ознайомлення з документами планування та обліку навчально-тренувальної роботи (річний план навчально-тренувального процесу, календарний план спортивно-масових заходів, план-конспект навчально-тренувального заняття, журнал обліку роботи навчально-тренувальної групи, особова картка спортсмена).
2. Вивчення досвіду роботи тренера-викладача: організації і методики навчально-тренувального процесу з виду спору.
3. Спостереження за проведенням навчально-тренувальних занять тренером (тренерами) бази практики.
4. Складання планів-конспектів навчально-тренувальних занять в закріплених групах (групи спортивного удосконалення).
5. Участь у проведенні навчально-тренувальних занять в якості помічника тренера.
6. Самостійне проведення навчально-тренувальних занять з виду спорту.
7. Ведення обліку успішності навчально-тренувального процесу учнів у закріпленій групі (групах).
8. Проведення педагогічного аналізу навчально-тренувального заняття (студента-практиканта та/або тренера).
9. Участь у організації і проведенні спортивно-масових заходів (спортивних змагань), ознайомлення із веденням відповідної документації.
III. Навчально-методична робота.
1. Вивчення методичних посібників з питань організації, проведення та управління навчально-тренувальним процесом і тренерською діяльністю.
2. Участь у роботі тренерської ради, педагогічної ради, федерації з виду спорту.
IV. Виховна та профорієнтаційна робота.
1. Визначення шляхів та засобів впливу на спортсменів у навчально-тренувальному процесі.
2. Проведення бесід зі спортсменами з метою виховання в них самоорганізації, самодисципліни, відповідального ставлення до навчання у школі та тренувального процесу.
3. Робота з батьками (участь у батьківських зборах, індивідуальних та групових бесідах тощо).
4. Проведення колективної творчої справи – організація і проведення спортивного змагання за видом спорту з вихованцями бази практики.
5. Проведення індивідуальних бесід зі спортсменами та їх батьками про спеціальність 017 «Фізична культура і спорт» на кафедрі фізичного виховання і спорту Київського національного університету будівництва і архітектури.
V. Адміністративно-господарська та фінансова діяльність.
1. Ознайомлення з документацією стосовно проведення навчально-тренувальних зборів, спортивних змагань, відряджень та інших спортивно-масових заходів.
2. Складання фінансових звітів про проведення спортивних заходів та відряджень.
3. Складання кошторису змагань.