Section outline

  • Під час проходження практики студенти виконують організаційну, навчально-тренувальну, виховну, навчально-методичну, профорієнтаційну, адміністративно-господарську та фінансову діяльність.
    I. Організаційна робота.
    1.     Участь в установчій та підсумковій конференціях.
    2.     Знайомство із керівним та тренерсько-викладацьким складом бази практики (ДЮСШ, СК, громадських організацій, федерацій за видом спорту та ін.), ознайомлення з установчими документами та матеріально-технічною базою.
    3.     Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку, посадовими інструкціями працівників, правилами техніки безпеки та охорони праці бази практики.
    4.     Вивчення системи роботи тренера-викладача з виду спорту.
    5.     Ведення звітної документації практики.
     
    II. Навчально-тренувальна робота.
    1.     Ознайомлення з документами планування та обліку навчально-тренувальної роботи (річний план навчально-тренувального процесу, календарний план спортивно-масових заходів, план-конспект навчально-тренувального заняття, журнал обліку роботи навчально-тренувальної групи, особова картка спортсмена).
    2.     Вивчення досвіду роботи тренера-викладача: організації і методики навчально-тренувального процесу з виду спору.
    3.     Спостереження за проведенням навчально-тренувальних занять тренером (тренерами) бази практики.
    4.     Складання планів-конспектів навчально-тренувальних занять в закріплених групах (групи спортивного удосконалення).
    5.     Участь у проведенні навчально-тренувальних занять в якості помічника тренера.
    6.     Самостійне проведення навчально-тренувальних занять з виду спорту.
    7.     Ведення обліку успішності навчально-тренувального процесу учнів у закріпленій групі (групах).
    8.     Проведення педагогічного аналізу навчально-тренувального заняття (студента-практиканта та/або тренера).
    9.     Участь у організації і проведенні спортивно-масових заходів (спортивних змагань), ознайомлення із веденням відповідної документації.
     
    III. Навчально-методична робота.
    1.     Вивчення методичних посібників з питань організації, проведення та управління навчально-тренувальним процесом і тренерською діяльністю.
    2.     Участь у роботі тренерської ради, педагогічної ради, федерації з виду спорту.
     
    IV. Виховна та профорієнтаційна робота.
    1.     Визначення шляхів та засобів впливу на спортсменів у навчально-тренувальному процесі.
    2.     Проведення бесід зі спортсменами з метою виховання в них самоорганізації, самодисципліни, відповідального ставлення до навчання у школі та тренувального процесу.
    3.     Робота з батьками (участь у батьківських зборах, індивідуальних та групових бесідах тощо).
    4.     Проведення колективної творчої справи – організація і проведення спортивного змагання за видом спорту з вихованцями бази практики.
    5.     Проведення індивідуальних бесід зі спортсменами та їх батьками про спеціальність 017 «Фізична культура і спорт» на кафедрі фізичного виховання і спорту Київського національного університету будівництва і архітектури.
     
    V. Адміністративно-господарська та фінансова діяльність.
    1.     Ознайомлення з документацією стосовно проведення навчально-тренувальних зборів, спортивних змагань, відряджень та інших спортивно-масових заходів.
    2.     Складання фінансових звітів про проведення спортивних заходів та відряджень.
    3.     Складання кошторису змагань.