Résumé de section

  • Форма навчання:                             денна

    Форма контролю

    Семестр

    Кредитів на сем.

    Обсяг годин

    Кількість індивідуальних робіт

    Всього

    аудиторних

    Разом

    у тому числі

    Л

    Пр

    Пз

    КП

    КР

    РГ

    р

    4

    120

    60

    20

    30

    70

     

    1

     

     

    З

    8

     

    Форма навчання:                  заочна

    Форма контролю

    Семестр

    Кредитів на сем.

    Обсяг годин

    Кількість індивідуальних робіт

    Всього

    аудиторних

    Разом

    у тому числі

    Л

    Пр

    Пз

    КП

    КР

    РГ

    р

    4

    120

    20

    10

    10

    100

     

    1

     

     

    З

    8

     

    Викладач: старший викладач кафедри
    Киселевська Світлана Михайлівна
    email:  kyselevska.sm@knuba.edu.ua 

    Мета навчальної дисципліни – Сформувати у здобувачів вищої освіти необхідні знання, уміння і навички для фізкультурно-оздоровчої роботи з особами, що мають стійкі порушення здоров'я; забезпечити поглиблену теоретичну та практичну підготовку студентів із питань організації адаптивної рекреаційної рухової активності осіб із порушеннями психофізичного розвитку різних нозологічних груп з метою всебічного впровадження системи адаптивного фізичного виховання, виконання її освітніх, корекційних, оздоровчих і виховних функцій.

    Завдання дисципліни:

    ·          Теоретична підготовка студентів до педагогічної діяльності в області адаптивного фізичного виховання осіб з інвалідністю.

    ·          Формування у студентів основ знань в області теорії і організації адаптивного фізичного виховання;

    ·          Створити у студентів уявлення про інклюзивне фізичне виховання дітей та дорослих та процесу інтеграції осіб з інвалідністю в соціум засобами фізичної культури;

    ·          Створити у студентів уявлення про особливості рухової активності у осіб з інвалідністю різних нозологічних груп: з порушеннями зору, слуху, інтелекту, ураженнями спинного мозку, наслідками дитячого церебрального паралічу то що;

    ·          Вміти використовувати засоби і методи фізичного виховання у вирішенні завдань адаптивного фізичного виховання.