Section outline


  • Викладач:

    старший викладач Головко Анатолій Михайлович

    email: golovko.am@knuba.edu.ua

          Метою навчальної дисципліни «Адаптивний спорт» є обов’язковою дисципліною, яка займає чільне місце в освітній програмі «Фізична культура і спорт», забезпечуючи формування як фахових компететностей у студентів, зокрема: 

    1) здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями з теорії та методики адаптивного спорту та фізичного виховання; 

    2) здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку сучасного фізичного виховання, його місця у загальній системі знань про людину і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій; 

    3) здатність працювати в команді та планувати та управляти часом;

    4) здатність визначати заходи з фізкультурно-спортивної реабілітації та форми адаптивного спорту для осіб, що їх потребують; 

    5) здатність зміцнювати здоров’я людини з інвалідністю шляхом використання рухової активності, раціонального харчування та інших чинників здорового способу життя.

         Результатами навчання відповідно до освітньої програми є здатності: Оцінювати рухову активність людини та її фізичний стан, складати та реалізовувати програми кондиційного тренування, організовувати та проводити фізкультурно-оздоровчі заходи; обґрунтовувати вибір заходів з фізкультурно-спортивної реабілітації та адаптивного спорту. 

         Завдання дисципліни: Завдання вивчення дисципліни полягає у розширенні світогляду студентів, набуття навичок роботи з людьми, які потребують роботи з людьми, які потребують застосування адаптивного фізичного виховання та занять адаптивним спортом.

          У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: історію започаткування адаптивного спорту, особливості допуску спортсменів до змагань в адаптивному спорті, програми спортивних змагань, специфіку проведення навчально-тренувального процесу зі спортсменами різних нозологічних груп; вміти: використовувати в професійній діяльності актуальні прийоми вчення і виховання, форми занять з урахуванням вікових, психологічних особливостей людей, що займаються, рівень їх фізичної і спортивної підготовленості, стан здоров'я; складати конспекти проведення занять в адаптивному спорті.