|
Консультації для викладачів КНУБА (Відеоконференція Zoom) |
|
|
Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН №466 від 25.04.2013 |
|
|
Про використання тестових студентів |
Як перевіряти створені Вами елементи курсу?
|
|
Формальні вимоги до випускних робіт слухачів семінару |
|
|
Книжки про Moodle |
Ці книжки про Moodle 1. Його інтерфейс відрізняється від Moodle 2, який ми використовуємо, однак загальні принципи роботи з цією системою залишились незмінними. |
|
Заняття 1. Використання хмарних сервісів |
Посібник з Office365 |
|
|
Використання сервісу Документи Google при створенні електронних курсів |
Це приклад ресурсу типу URL, що містить посилання на документ Google, до якого відкритий спільний доступ. |
|
Демонтсрація використання сервісу Документи Google |
При потребі Ви маєте змогу зупиняти або прокручувати цю презентацію. |
|
Як зареєструватися на сайті |
|
|
Це ресурс URL, що містить посилання на публікацію документа в Інтернті |
|
|
Це ресурс URL, що містить посилання на сам документ, до якого відкрито спільний доступ |
|
|
Робота з Диском Google (відеоурок) |
- переглядати зі звуком бажано у повноекранному режимі |
|
Заняття 2. Створення ресурсів |
Відеозапис заняття 11.10.2022 |
|
|
Структура курсу Moodle і його редагування |
|
|
Типи ресурсів і діяльностей |
|
|
Про ресурси і діяльності (відеоурок) |
- переглядати зі звуком, бажано у повноекранному режимі |
|
Введення формул |
|
|
Відображення формул засобами ТеХ |
|
|
Як користуватися відеоконференцзв'язком |
Приклад використання ресурсу URL |
|
Створення відолекцій у програмі Sceencast-o-matic (переглядати зі звуком) |
Відео (переглядати зі звуком) |
|
Заняття 3. Робота зі студентами на сайті Moodle |
Відеозапис заняття 18.10.2022 |
|
|
Відеозапис заняття 25.10.2022 |
|
|
Система ролей на сайті Moodle |
|
|
Способи запису студентів на курс |
|
|
Як записати в курс контингент академічної групи |
|
|
Інструкція для студентів - Як реєструватися на сайті і записатися на курс |
|
|
Створення завдань |
|
|
Як користуватися Журналом оцінок |
|
|
Використання відеоконференцзв’язку APPEAR.IN |
|
|
Заняття 4. Створення і використання тестів |
Відеозапис заняття 08.11.2022 |
|
|
Відеозапис заняття 15.11.2022 |
|
|
Про тестові питання, тести і категорії тестових питань |
|
|
Створення тестових питань |
|
|
Імпорт тестових питань за дпомогою XML-конвертера |
|
|
XML-конвертер (ехе-файл в архіві) |
|
|
Імпорт тестових питань з картинками за допомогою шаблону Word |
|
|
Шаблон Word |
|
|
Створення тестів |
|
|
Робота з шаблоном Word (переглядати зі звуком) |
|
|
Приклади створення тестових питань і тестів (Відео, переглядати зі звуком) |
|
|
Інструкція для студентів - Як складати тест |
|
|
Перегляд результатів тестування |
|
|
Заняття 5. Моніторинг завершення та умовний доступ до елементів курсу, засоби комунікації та глосарій |
Відеозапис заняття 22.11.2022 |
|
|
Відеозапис заняття 29.11.2022 |
|
|
Моніторинг завершення елементів курсу |
|
|
Умовний доступ до елементів кусу |
|
|
Засоби комунікації |
|
|
Створення глосаріїв |
|
|
Конвертер для глосарія |
|
|
Заняття 6. Робота з курсом Moodle |
Відеозапис заняття 13.12.2022 |
|
|
Блоки в курсі Moodle |
|
|
Параметри курсу Moodle |
|
|
Створення резервної копії курсу |
|
|
Облік відвідування занять |
|
|
Діяльність типу Заняття |
|
|
Діяльність типу Семінар |
|