Поглиблено вивчаються визначення стратегічної мети ГІС, стратегії планування, формування складу та опису інформаційних продуктів, визначення охоплення системи, визначення потреб програмно-апаратних ресурсів системи та аналізу затрат/вигід, основних положень та реалізації плану впровадження системи за умов ризиків та невизначеності.
Розглядається сучасне середовище планування ГІС та масштаби ГІС-проектів; послідовність аналізу стратегії організації та основні положення бізнес-плану організації; процеси попереднього визначення інформаційних продуктів; загальна характеристику інформаційних продуктів; порядок формування вихідних даних та визначення загальних вимог до апаратного та програмного забезпечення; визначення складової життєвого циклу ГІС-проекту.
Формуються компетентності та набуваються практичні навички щодо: визначати вимоги до ГІС-проекту; визначати програмні та апаратні складові ГІС; розробляти концептуальну схему системи технологічних рішень; визначати стратегію впровадження геоінформаційних систем; формулювати принципи підбору та навчання персоналу; управляти життєвим циклом ГІС-проекту; застосовувати різноманітні моделі впровадження ГІС-проектів для вирішення типових завдань в сфері геодезії, землеустрою та кадастру.