Ідея соціально відповідального маркетингу полягає у застосуванні тих самих маркетингових принципів до ідей просування, ставлення та поведінки, які використовуються для продажу продуктів споживачам. 

Соціально відповідальний маркетинг може поліпшити поведінку та спосіб життя громади для досягнення соціального добробуту, але при цьому виникають певні труднощі, проблема полягає не в нестачі інформації, яку отримують люди, а в плутанині із занадто різною інформацією з різних джерел, які непослідовні або некоординовані.

 Для застосування концепції соціально відповідального маркетингу маркетологи також повинні знати основні характеристики продукту та маркетинг-мікс «4P» (товар, ціна, місце та просування), які допоможуть їм досягти своїх цілей у соціальному маркетингу. Соціально відповідальний маркетинг практикується компаніями, які впроваджують принципи корпоративної соціальної відповідальності як спосіб чітко продемонструвати свою позитивну соціальну та екологічну поведінку для етичних споживачів.

 Соціально відповідальний маркетинг (SRM), іноді етичний корпоративний маркетинг чи екологічний маркетинг, - це практика, яку компанії використовують, щоб визнати більший соціальний та екологічний вплив своєї продукції та послуг на зацікавлені сторони. Тобто SRM показує споживачам, що компанія несе відповідальність за свої дії і націлена на зменшення негативних наслідків своєї діяльності.

Отже, соціально відповідальний маркетинг - це адаптація комерційних маркетингових технологій до програм, спрямованих на вплив на добровільну поведінку цільової аудиторії для покращення їхнього особистого самопочуття та суспільство, в якому вони перебувають.

Мета вивчення дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг» є формування у студентів компетентностей з вирішення проблем щодо управління компанією з позицій соціально-відповідального маркетингу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг» є:

- засвоєння сутності, принципів, методології та методики соціально- відповідального маркетингу;

- оволодіння практичними навичками щодо задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності компанії з використанням соціально-відповідального маркетингу.