Мета викладання дисципліни є закріплення отриманих магістрами знань з управління проектами та оволодіння ними методиками формування, структурування та моніторинг маркетингового середовища реалізації проекту

та оцінки їх результатів, орієнтуючись на кращу закордонну та вітчизняні практики щодо формування маркетингового середовища проєктів.

Зміст навчальної дисципліни.

Методологія, методи та засоби маркетингу проєктів

Формування процесів маркетингу основі сучасних теорій та практик для застосування в середовище проєктів.

Запланована навчальна діяльність: Очна форма: лекції 14, практичні заняття – 16 год., самостійна робота – 60 год., разом – 90год. Заочна форма: лекції 2,практичні заняття – 12 год., самостійна робота – 76 год., разом – 90год

Форми (методи) навчання: лекції, практичні заняття (з використанням тренінгів, майстер-класів, практикумів), самостійна робота (контрольна робота).

Форми оцінювання результатів навчання: усне опитування, захист практичних робіт, підсумковий контрольний захід.