Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Головна
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Français (fr)
Ви зараз зареєстровані як гість (
ВХІД
)
Модулі для безробітних, ветеранів АТО, студентів КНУБА та інших вузів
Головна
Курси
Курси інших структурних підрозділів
Інструкції по роботі з сайтом та інші навчальні курси
Проект Erasmus+KA2 "GameHub: University – Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine" №561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP
Модулі для безробітних, ветеранів АТО, студентів КНУБА та інших вузів
E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування)
Завдання до практичних робіт до модуля E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування)
Завдання до практичних робіт до модуля E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування)
Пр. зан. 1
Практичне заняття #1.docx
the-business-model-canvas.pdf
the-learning-card.pdf
the-progress-board.pdf
the-test-card.pdf
the-value-proposition-canvas.pdf
Пр. зан. 2
Практичне заняття #2.docx
empathy_map.docx
Lean Branding Canvas.docx
persona_canvas_2.jpg
Пр. зан. 3
Практичне заняття #3.docx
Пр. зан. 4
Практичне заняття #4.docx
Пр. зан. 5
Практичне заняття #5.docx
StoryTellingMap_1.docx
Пр. зан. 6
Практичне заняття #6.docx
Game Design Canvas.pdf
Пр. зан. 7
Практичне заняття #7.docx
Game Concept.docx
Пр. зан. 8
Практичне заняття #8.docx
Пр. зан. 9
Практичне заняття #9.docx
Пр. зан. 10
Практичне заняття #10.docx
Game Presentation.pptx
Пр. зан. 11
Практичне заняття #11.docx
Теми практичних занять.docx
Завантажити теку
Модулі для безробітних, ветеранів АТО, студентів КНУБА та інших вузів
Головна
Календар
◄ Handbook of Module E.2.
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Інформація про проект GameHub
Перелік модулів
Схема модулів
Handbook of Module E.1.
Handbook of Module E.2.
Теми практичних занять
Теми лекційних занять
Лекція 1
Лекція 2
Лекція 3
Лекція 4
Лекція 5
Лекція 6
Тест до модуля E.1. Теорія комп'ютерних ігор (сюжет та дизайн, проектування, підтримка та просування)
Завдання до практичних робіт
Теми практичних занять
Теми лекційних занять
Лекція 1 (2 години)
Лекція 2 (2 години)
Лекції 3-5 (6 годин)
Тест до модуля Е.2: Проектування комп'ютерних ігор на основі Unreal Engine 4
Теми практичних занять ►