Розділи

  • Аннотація курсу

           Image result for вступ до спеціальності фізичне виховання і спорт

                  

             Викладач:

    професор Шамич Олександр Миколайович
    email: shamych.om@knuba.edu.ua

             Мета навчальної дисципліни – формування у першокурсників певної системи знань та уявлень про сферу своєї майбутньої професійної діяльності. Розкрити значення багатофункціональної діяльності фахівця з фізичної культури та спорту. 

              Завдання дисципліни: 

    1. Методичні: 

    - Визначити основні напрямки навчальної, наукової роботи студентів. 

    - Допомогти студентам оволодіти нормами щодо вивчення дисципліни. 

    - Ознайомити з науковими джерелами, до яких можна звернутись для постійного професійного вдосконалення. 

    2. Пізнавальні: 

    - Розглянути загальні питання функціонування фізичної культури, її місце в житті людини. 

    - Дати характеристику технологіям, що використовуються у сфері фізичної культури. 

    - Розширити уявлення про роль і місце фізичної культури в житті сучасного суспільства. 

    3. Практичні: 

    - Вчити застосовувати на практиці теоретичні знання з функціонування сфери фізичної культури. 

    - Вчити дотримуватись вимог щодо вузівської системи навчання. 

    - Вироблення вмінь самостійно працювати над програмним матеріалом зі вступу до спеціальності.


  • Навчально методичне забезпечення

  • Модуль 1. Змістовний модуль1 Фізична культура як суспільне явище та спеціалізація

  • Змістовний модуль1. Практичні заняття

    • Практичне заняття 1. Тема для обговорення: Фізична культура як суспільне явище та спеціалізація

      Практичне заняття 2. Тема для обговорення: Фізичне виховання як система та педагогічний процес

      Практичне заняття 3. Тема для обговорення: Фізична культура і спорт в Україні

      Практичне заняття 4. Тема для обговорення: Програмно-нормативні засади розвитку фізичної культури

  • Модуль 1. Змістовий модуль 2. Система вищої освіти та кадрове забезпечення галузі Освіта/педагогіка спеціальності “Фізична культура і спорт”

  • Змістовний модуль 1. Практичні заняття

    • Практичне заняття1. Тема для обговорення: Система вищої освіти та кадрове забезпечення галузі Освіта/педагогіка, спеціальності “Фізична культура і спорт”

      Практичне заняття1. Тема для обговорення: Організація навчального процесу у закладах вищої освіти

      Практичне заняття1. Тема для обговорення: Професійна діяльність фахівців фізичної культури і спорту

  • Індивідуальне завдання

              Індивідуальне завдання підлягає захисту студентом на заняттях, які призначаються додатково. Індивідуальне завдання може бути виконане у різних формах.

             По-перше, студенти можуть зробити його у вигляді реферату.

             Реферат повинен мати обсяг від 18 до 24 сторінок А4 тексту (кегль Times New Roman, шрифт 14, інтервал 1,5), включати план, структуру основної частини тексту відповідно до плану, висновки і список літератури, складений відповідно до ДСТУ 8302:2015. В рефераті можна також помістити словник базових понять до теми.

             По-друге, індивідуальне завдання може бути виконане у формі презентації у форматі Power Point. В цьому разі обсяг роботи визначається індивідуально – залежно від теми.

               Література, що рекомендується для виконання індивідуального завдання, наведена у списку рекомендованої літератури, а в електронному вигляді вона розміщена на Освітньому сайті КНУБА, на сторінці кафедри.

              Також як виконання індивідуального завдання за рішенням викладача може бути зарахована участь студента у міжнародній або всеукраїнській науковопрактичній конференції з публікацією у матеріалах конференції тез виступу (доповіді) на одну з тем, дотичних до змісту дисципліни, або публікація статті на одну з таких тем в інших наукових виданнях.

              Текст індивідуального завдання подається викладачу не пізніше, ніж за 2 тижні до початку залікової сесії. Викладач має право вимагати від студента доопрацювання індивідуального завдання, якщо воно не відповідає встановленим вимогам.


               Критерії оцінювання презентації (відповідність роботи за обсягом, формою, якістю змісту і демонстрації матеріалу).

               Методичні матеріали для самостійної роботи студентів повинні передбачати можливість проведення самоконтролю з боку студента. Для самостійної роботи студенту також рекомендують відповідну наукову та фахову монографічну і періодичну літературу, електронні ресурси, у тому числі й освітній сайт Університету.


  • Контроль за вивченням дисципліни

  • Методичне забезпечення

  • Інформаційні ресурси