Розділи

  • Загальні відомості про освітню компоненту Опір Матеріалів ОП “Міське будівництво та господарство”


    РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ Опір Матеріалів ВП  “Міське будівництво та господарство”

    СІЛАБУС Опір матеріалів ВП “Міське будівництво та господарство”

    Мета та завдання освітньої компонети

    Мета освітньої компоненти "Опір матеріалів" – надати здобувачам освітньої програми теоретичні та практичні навички аналізу напружено-деформованого стану елементів конструкції, опрацювати базові методи розрахунку конструктивних елементів на міцність та жорсткість.

    Завдання освітньої компоненти – сформувати у здобувачів освітньої програми інженерне мислення, прищепити теоретичні та практичні навички дослідження напружено-деформованого стану елементів конструкції, закласти основу для подальших професійних інженерних дисциплін.

    Освітня компонента «Опір матеріалів» викладається на базі знань з фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін: «Вища математика», «Фізика», «Теоретична механіка».

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати: основні напружено деформовані стани конструкції, теоретичні основи розрахунку та проектування елементів конструкцій;

    вміти:

    •   виконувати перехід від реального тіла до розрахункової моделі ;
    •   визначати тип напружено-деформованого стану за зовнішнім навантаженням;
    •   визначати внутрішні зусилля в елементах конструкцій, будувати епюри;
    •   підбирати поперечні перерізи стержневих елементів при будь-якому навантаженні;
    •   розраховувати допустиме та граничне навантаження для конструкції;
    •   визначати переміщення заданих перерізів різними способами;

    Компетентності здобувачів освітньої програми, що формуються в результаті засвоєння освітньої компоненти

    Код

    Зміст компетентності

    Інтегральна компетентність

    ІК

    Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії.

    Загальні компетентності

    ЗК

    ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

    Спеціальні компетентності

    СК

    СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.

    СК03. Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.

    СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання,

    матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації

    технологічних процесів будівельного виробництва.

    СК05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.


    Програмні результати здобувачів освітньої програми, що формуються в результаті засвоєння освітньої компоненти

    Код

    Програмні результати

     

    РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.

    РН08.Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.

    РН09. Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно- технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.


    ВИТЯГ З НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ

     

    шифр

     

    Форма навчання:                             денна

    Форма контролю

    Семестр

    Відмітка про погодження заступником декана факультету

    Назва спеціальності, освітньої програми

    Кредитів на сем.

    Обсяг годин

    Кількість індивідуальних робіт

    Всього

    аудиторних

    Сам.

    роб.

    Разом

    у тому числі

    Л

    Лр

    Пз

    КП

    КР

    РГР

    Конт.

    роб

    192

    "Будівництво та цивільна інженерія" ОПП "Міське будівництво та господарство"

    3

    90

    50

    20

    8

    22

    40

     

     

    2

     

    зал

    4

     

     

    Основне методичне забезпечення:

    Підручники:

    1.      Писаренко, Г. С. та ін.  Опір матеріалів: Підручник для студ. вищ. навч. закл. / За ред. Г.С. Писаренка. – 2-е вид., доп. і перероб. – Київ: Вища шк., 2004. – 655с.

    2.     Шкельов Л.Т. Опір матеріалів: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Л.Т. Шкельов, А.М. Станкевич, Д.В. Пошивач. К.:ЗАТ «Віпол», 2011. – 456с.

    Підручники


    • Програма дистанційного навчання  кафедри опору матеріалів містить тестові завдання, розрахункові роботи, навчально-методичні матеріали та лекції. Доступ до програми виконується за кодом доступу, виданим викладачем. Викладач вводитиме у програму списки групи та призначає на групу завдання із заданим терміном виконання. Для перегляду гостей введіть код доступу 2345

    Фото програма дистанційного навчання

    Умови допуску до підсумкового контролю

    Умовою допуска до здачі іспиту є проходження модульного контролю за змістовими модулями 1, 2, 3, виконання розрахунково-графічних та лабораторних робіт та відвідування лекційних зайнять. З поважної причини (хвороба чи інші обставини непереборної сили) відвідування лекційних зайняття може бути замінено на виконання реферату на тему лекційного заняття для врахування балів в підсумковому контролі.


  • Деякі відомості з опору матеріалів